יוצאים לדרך חדשה - ביחד

Thank you for rating this article.

חברות וחברים,

מפלגת העבודה עומדת בפני מבחן מהגדולים שידעה ואשר יחרוץ גורלה לשבת או לחסד - מלחמה על הבית, על מפלגת העבודה.

האחריות מוטלת על כתפי החברים, באשר הם וללא חשיבות לשיוך עדתי, דתי, מגזרי, יישובי, מגדרי או אחר. בפעם זו, היכולת לחדש את זוהרה ההיסטורי של תנועת העבודה ומתוך כך ש-"... תנועת העבודה הישראלית רואה בחתירה למימוש החזון הלאומי הציוני ומורשת העם היהודי והחזון החברתי הסוציאל דמוקרטי כיעדה הלאומי של מדינת ישראל" (מדריך כיס לחבר תנועת העבודה) הוא בשליטתנו וכל בריחה מאחריות זו, סופה שתידון את התנועה לקבורת חמור מביישת.

לשם כך, קורא אני לחברים - התאחדו, התגייסו, השמיעו קולכם ואל תדמו,  שלחו יד עמוק לתעצומות הנפש הנסתרות ביותר, הטו שכם וכתף ושתפו פעולה מתוך מאמץ כן לשחזר ימי תפארה כקדם. הדרך עצמה תהיה קשה ורווית מכשולים שיעמידו את כולנו במבחנים חוזרים ונשנים. לא אכחד - היצרים, המשקעים והשאיפות האישיות רבים הם. אולם, זוהי שעת אחדות לשמירה על הבית.

אחרי הכל, בסופו של יום ובבסיסו של דבר האידאה הרעיונית המשותפת לכולנו הנה סוציאל-דמוקרטיה, הדאגה לאחר, לרווחת הכלל ולקיום בטחון סוציאלי לכל אזרח ואזרחית במדינת ישראל. על אחת כמה וכמה שנוכל להתאחד, לטובת מטרה חיונית זו של הבטחת קיום הבית הפרטי של כולנו - של התנועה הפוליטית היחידה בישראל שאוחזת באמונה זו באופן כן ואמיתי וגם פועלת לתפיסת השלטון להגשמתה.

הרי הבית שלנו - הוא מפלגת העבודה הישראלית.

בברכת חברים!

"עוני זה לא רק לחם. זה מושג רחב. מי שתופש את בעיית העוני כבעיית לחם הוא צר אופקים. עוני הוא בתרבות בחינוך בתעסוקה. עוני הוא בסולידריות ובעוצמה פנימית"
עמיר פרץ

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי