פרצופו האמיתי של החמאס!

Thank you for rating this article.

אומר החמאס: לא נסכים להפסקת ההתנגדות לכיבוש! ולכן כול הסדר שימנע מהם לשגר רקטות ולהתחמש לא מקובל עליהם!

זהו פרצופם האמיתי למה הם קוראים כיבוש אחרי שישראל פינתה את רצועת עזה ? והתשובה לכול שטח מדינת ישראל או במילים אחרות כבר לא מדובר על גבולות 67 אלא על פינויה של ארץ ישראל מתושביה היהדים וכול אלה שאינם מוסלמים  לגרש את יהודי ארץ ישראל ואו להרוג אותם .

ואם היינו ממשיכים להבליג זה מה שהיה קורה ! הישובים ב עוטף עזה שדרות נתיבות נחל עוז רעים כיסופים ושאר הישובים והקיבוצים היו מתרוקנים.

ואם הגדלת הטווח של הרקטות כפי שאנו רואים כעת גם אשקלון אשדוד באר שבע יבנה וכדומה. אין אדם שיכול לגדל את משפחתו תחת איום רקטות תמידי. ובהמשך הטווח יגיע מהדרום או מהצפון ומהמזרח לכול הארץ.

אז מה לעשות ?

1. להמשיך במלחמה עד שתובטח לנו הפסקת אש כוללת ללא ההתניות של התנגדות לכיבוש, שהיא בעצם ההתנגדות לעצם קיומינו. את האידיאולוגיה האירנית הזאת חייבים להפסיק חשבנו שתקופת המן הרשע עברה מהעולם ומסתבר שלא. מלחמה אינה מחייבת שהייה בעזה אבל כמו שאומר בן כספית על כול רקטה להוריד עליהם את חיל האוויר ואו ארטילריה מהיבשה והים .

2. לקבל תשובה הולמת לחסימת פילדלפי כך שמלאי הרקטות שלהם ירד ויהיה מינימאלי ושואף לאפס.

3. אפשר גם לדבר עם החמאס כי הם נבחרו לשלטון בתנאי שישנו דרכם שיפסיקו להיות פשיסטים שאינם מוכנים להכיר בקיומה של ישראל! ככלל שהפלסטינאים יחליטו מי מיצג אותם ומי שמיצג אותם חייב לקבל את עקרון שתי מדינות לשני העמים .

4. אם עזה תישאר בסיס טרור המוצץ את דמינו חייבים להכותו חזק וללא הפסק עד שיתמוטט "שדרות- רבתי" לא תופקר יותר!

5. להסביר לעולם שאין דבר כזה הפסקת אש אם ארגון טרור שרוצה להשמידנו, אלא אם הוא יחליט לסגת ממטרתו ולשנות את דרכו. תג מחיר חייב להיות כלל ברזל במלחמה נוראה זאת! כואב לנו הלב על כול ילד שנהרג בכול מקום כולל בעזה אבל רק לנו לא להם! אצלם כול הדרכים כשרות למימוש האידיאולוגיה הפשיסטית שלהם הם פשוט הסניף המקומי של אלקידה.

"ממשלה ... יכולה להדפיס כסף או ללוותו מהציבור ... החוב הענק שיוטל על הדורות הבאים הוא אגדה. הגדלת גרעון הממשלה במצב של מיתון היא לצורך צמיחה שמשרתת את הדורות הבאים במקום להותיר להם משק בלתי מפותח"
ד"ר אסתר אלכסנדר

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי