עיגון בחקיקה הטבות ממשלתיות ליישובי עוטף עזה - מצע העבודה לכנסת ה-23

Thank you for rating this article.

מצע העבודה-גשר-מרצ לכנסת ה-23: חתמנו היום, אנשי העבודה-גשר-מרצ, על הסכם הבנות עם ראשי הרשויות בעוטף ובו התחייבנו לעגן בחקיקה את ההטבות הממשלתיות ליישובי עוטף עזה.

במקום קמפיין חלול על סיפוח - הגיע הזמן לפתור באמת את הבעיות של תושבי עוטף עזה.

מפלגת העבודהבלי ביטחון, בלי וודאות, בלי אופק - כך חיים כבר למעלה מעשור תושבי עוטף עזה. היום פגשתי אותם, את שכניי ושכנותיי ליישובי העוטף, אלה שמתעקשים להמשיך ולקיים פעילות חקלאית תחת אש, אלה שמנסים לייצר לילדי האזור שגרת חיים נורמאלית.

כל חיי חייתי בשדרות. גדלתי בשדרות, בה הקמתי את ביתי ובה חיים משפחתי וחבריי. תושבי שדרות, תושבי עוטף עזה וכל אזרחי ישראל לא זקוקים לעוד סבב של הסדרה שסופה ידוע מראש. ישראל זקוקה למדיניות ברורה, אמיצה, ארוכת טווח שתבטיח שהילדים שלנו והנכדים שלנו לא ימשיכו לחיות באותה מציאות הזויה, בלי ביטחון, בלי וודאות ועם הרבה אלימות ופחד.

לכן חתמנו היום, אנשי העבודה-גשר-מרצ, על הסכם הבנות עם ראשי הרשויות בעוטף ובו התחייבנו לעגן בחקיקה את ההטבות הממשלתיות ליישובי עוטף עזה. כך נביא לחיזוק החוסן החברתי, הקהילתי והכלכלי של קהילות העוטף ולפיתוח תשתיות תחבורה ואנרגיה, אזורי תעשייה ומסחר, חינוך ותרבות.

בתחילת החודש התכנס הקבינט הימני ביותר שהיה בישראל כדי לדון על "הסדרה" עם ארגון הטרור ששולט בעזה ועל הדולרים שמועברים אליו. איש לא הופתע מכך שנתניהו לא כינס מסיבת עיתונאים כדי לפנות לציבור ולעדכן אותו על החלטות הקבינט, על המדיניות הישראלית ומטרותיה. הסיבה היא שאין מדיניות ואין מטרות. שקט עכשיו, מלחמה אחר כך. למשפחות שחיות בטווח הרקטות וצריכות להחליט האם ואיך להמשיך ולגדל את ילדיהן בנחל עוז, בנתיבות, במפלסים, בשדרות - זה פשוט לא מספיק.

ישראל צריכה לחזור לתהליך המדיני, למגר את הטרור, לחתור למעורבות מדינות ערב המתונות והקהילה הבינלאומית בתהליך שיביא לפירוק חמאס מנשקו ולהשבת השקט ליישובי הדרום.

אנחנו לא ניתן למשפחות העוטף להמשיך להיות כלי משחק במערכה חסרת התוחלת שמנהל הנאשם נתניהו עם החמאס. בממשלה הבאה אנחנו נדאג שלאזרחי ישראל תהיה מנהיגות אחראית ומדיניות בטוחה לטובת השנים הבאות, העשור הבא והדורות הבאים.

===

מעמוד הפייסבוק של ח"כ עמיר פרץ או במצע מפלגת העבודה לכנסת ה-23 באתר

"... אני רוצה להודות לבמה הרעיונית על העשיה הגדולה והחשובה שלה ..."
דניאל גיגי, פורום מפלגת העבודה

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 2014 C

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי