סקר הפריימריז הגדול

להצבעה

מי יהיה יו״ר העבודה?

הצביעו | השפיעו

איתי לשם: אתמודד על תפקיד יו"ר העבודה

Thank you for rating this article.

מעולם לא חלמתי להיות חבר כנסת. אם הייתי יכול הייתי נמנע מזה, אבל נרשמתי, שילמתי 10 אלפים ש״ח דמי השתתפות וב-28.5 אתמודד על תפקיד יו"ר מפלגת העבודה (ההצבעה דרך הרשת) ואז על מקומי ברשימה לכנסת.

איתי לשםמכונת הרעל של נתניהו הורסת אותנו מבפנים כמדינה ומסוכנת לעתיד ילדינו. היא מרעילה את המוח, הופכת את הרוע למציאות חיינו ומתעללת בנו. למרות תוצאותיו האיומות של טבח השביעי באוקטובר נתניהו עדיין ראש ממשלה - בעיקר בזכות מכונת הרעל. קיומו תלוי בה.

הובסנו על ידה גם כשחשבנו שניצחנו. ממשלת השינוי היא הדוגמה: הסתה, סחיטה, איומים, שוחד ושליטה בתודעה הביאו להפלתה. אם לא נמוטט את מכונת הרעל היא תחריב את מדינת ישראל.
הכל כרגע מהונדס ברשויות, בתקשורת וברשתות החברתיות לטובת שרידות ממשלת נתניהו. אפילו משפחות החטופים הפכו תחתיה לאויבי המדינה. אנחנו חייבים לעצור את הפרת האמונים, השחיתות ושוחד הבחירות של נתניהו עם טייקוני התקשורת ופייסבוק, את צבאות הפייקים של מכונת הרעל ואת המימון השחור מאחוריהם. אם לא נמוטט אותם עד לבחירות הבאות - נובס, גם אם נחשוב שניצחנו.
ניצחון אחד גדול על מכונת הרעל ובית הקלפים יקרוס.

אני, איתי לשם, מתאים להובלת המהלך יותר מכל אחד אחר. מכונת הרעל חוששת מפני ומפני האמת שאפיץ בקרוב בתמיכתכם. נתניהו מבוהל ויעשה הכול כדי להשתיק אותי, הוא לא יצליח. תנו לי את הכוח להילחם בו ובמכונת הרעל. אני מבטיח להילחם עד הסוף.

מעולם לא חלמתי להיות חבר כנסת. אם הייתי יכול הייתי נמנע מזה, אבל נרשמתי, שילמתי 10 אלפים ש״ח דמי השתתפות וב-28.5 אתמודד על תפקיד יו"ר מפלגת העבודה (ההצבעה דרך הרשת) ואז על מקומי ברשימה לכנסת. נפגשתי עם יאיר גולן שאני מעריך מאוד ואוהב ועדכנתי אותו. איחלנו הצלחה זה לזה.
אם תבחרו בי אייצג אתכם בנאמנות ובמסירות. יחד - ננצח אותם, נמוטט את המכונה. זה יכול לקרות עוד לפני הבחירות הבאות לכנסת.
כשהאמת שחשפתי בשנים האחרונות וכרגע זוכה להתעלמות תקבל תהודה ראויה, נתניהו יתחיל לקרוס, זה יכול להגיע מהר. לא ספינים, לא טריקים ולא שטיקים יעזרו כאן. פרשת הטיית הבחירות והשוחד בינו לבין מנהלים סוררים בפייסבוק - תפיל אותו. הנהלת פייסבוק העולמית אינה מכחישה דבר, היא שותקת. עם תמיכתכם אני יודע לפתוח לה את הפה. משם ובמקביל נמשיך לכל היתר, נפוצץ את פרשת הכסף הקטארי ונבטיח חקירה, נטפל בערוץ 14 לוודא הפסקת ההסתה, או נסגור אותו, וגם נמצה את הדין עם השופרות מרעילי המוחות בכל מקום בו נתניהו שתל אותם.
חובתנו לוודא שהבחירות הבאות לא יוטו באמצעים פליליים ע"י מכונת הרעל, לא בפייסבוק, לא בטוויטר ולא בתקשורת. זה בנפשנו וכרגע המשחק מכור. כולכם מרגישים את זה. השחיתות ושוחד הבחירות שהטו את 5 מערכות הבחירות האחרונות עדיין פעילים. אני יודע מה נדרש לעשות. לכן אני כאן.

אז מה צריך עכשיו?

שלב ראשון, אם טרם התפקדתם למפלגת העבודה התפקדו היום באתר המפלגה, "הכרטיס" להשתתף במסע למיטוט מכונת הרעל עולה 75 ש"ח ומצריך 5 דקות. (https://members.haavoda.com/newmember).
שלב שני, הדפיסו, מלאו הפרטים וחתמו על מכתב המלצה למועמדות שלי (https://bit.ly/3WnxVq3).

שלב שלישי, העלו בטופס גוגל הזה (https://forms.gle/918W7ysQZ2epsLTE9) את מכתב ההמלצה + צילום ת.ז/רישיון נהיגה או שלחו לי את שני הקבצים למייל (This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.).

ביום שלישי הקרוב ב-16:00 תיסגר ההרשמה להתמודדות ואני צריך 250 חתימות על מכתבי המלצה מחברי מפלגה. ההמלצות והפרטים חסויים, דבר לא פומבי.
כשנסיים את החלק הזה בהצלחה, נגיע מיד לעיקר. נתחיל במסע למיטוט מכונת הרעל, נגדיל את כוחנו עם עוד מתפקדים ונעבור מהגנה מפני שקרים, הסתה וטרללת להתקפה עם האמת שהכי מסוכנת לנתניהו. זאת שהוא מתעורר ממנה בלילה עם סיוטים. לא נשאיר שם אבן על אבן, זאת ההתחייבות שלי אליכם. אנחנו חייבים את זה לעצמנו ולילדים שלנו והכל בידינו.

תודה. שתפו ולעבודה. 🙏

"האלימות היא כרסום יסוד הדמוקרטיה הישראלית. יש לגנות אותה להוקיע אותה לבודד אותה. זו לא דרכה של מדינת ישראל. בדמוקרטיה יכולות להיות מחלוקות אך הכרעה תהיה בבחירות דמוקרטיות ..."
יצחק רבין, נאומו האחרון 4 בנובמבר 1995

הרשמה לעדכונים

סקר הפריימריז 2024

להצבעה

הסקר הגדול של המתמודדים ליו״ר

הצביעו | השפיעו

מאז 2004

כבר 20 שנה, הבמה הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.

מצב מפקד

חברי.ות מפלגה פעילים: כ-42,576
לנתונים המלאים | התפקדות

העבודה בסקרים

נכון לתאריך 19.5.24, העבודה-מרצ עם 8 מנדטים (בראשות יאיר גולן), מרצ 4 והעבודה 0 מנדטים.
למעקב סקרים

יצחק רבין - שיר לשלום

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי