אין בכוונתי לכהן בכנסת ה-24

Thank you for rating this article.

"אין בכוונתי לכהן בכנסת ה-24.

לא אכהן בכנסת הקרובה, אמשיך לפעול למען הציבור הישראלי מתוך אהבת אדם ואמונה גדולה בצורך לקרב בין כל חלקי העם בשעה שהקרע הפנימי מאיים למוטט את היסודות שעליהם בנויה החברה הישראלית.

כל חיי פעלתי מתוך תחושת שליחות ודוגמא אישית, וכך אני מתכוון להמשיך לנהוג. בחרנו את כבוד השופט שמעוני שיעמוד בראשות ועדת הבחירות במפלגת העבודה, שתוודא הליך דמוקרטי הוגן, שקוף ובלתי תלוי לחלוטין".

ח"כ והשר שמולי, "לעמיר פרץ זכויות רבות כאיש ציבור במדינת ישראל. לוחם שלום ושוויון שצמח מלמטה, לעתים כנגד כל הסיכויים. בין הישגיו הרבים פרס על ישראל כיפת ברזל בטחונית וגם חברתית עם חוקים פורצי דרך של פנסיה והגנה על עובדים. בהצלחה בהמשך ידידי" (טוויטר 12/1/21).

ח"כ מיכאלי, "לעמיר פרץ זכויות רבות בציבוריות הישראלית, ואזכור לו זאת תמיד. פרישתו היום חשובה מאוד לניסיון להציל את מפלגת העבודה ולאחד את השורות בה. אני מאחלת לעמיר בהצלחה. עכשיו הוא צריך למשוך את הערעור שלו על החלטת בית המשפט ולאפשר למפלגת העבודה פריימריז והתחלה חדשה" (טוויטר 12/1/21).

גיל ביילין, מתמודד לראשות העבודה, "פרישתו של עמיר פרץ מחזקת את התחושה שמפלגת העבודה חייבת דם חדש. אנחנו חייבים לפתוח דף חדש. אני אעשה הכל כדי להחזיר את הערכים והאידיאולוגיה למפלגה ובכך להשיב הביתה את הפעילים והמצביעים שנטשו ואף למשוך מצביעים חדשים שמשוועים לשינוי פוליטי אמיתי ולבית פוליטי ערכי" (טוויטר 12/1/21).

ליאור ליוברסקי, יו"ר נוער העבודה: "נוער העבודה ואני מודים לעמיר פרץ על תרומתו העצומה לנוער העבודה. עמיר ידע שגם כאשר נוער העבודה התנגד לכניסה לממשלה, יש לשמוע את קולו של הנוער ולכבדו, כי הוא ידע שבתור תנועת נוער דמוקרטית אנחנו נהיה מחווייבים לכל החלטה שתהיה ביום שאחרי" (פייסבוק 12/1/21).

"אם תבינו שהשבת ניתנה לישראל, ולא ישראל לשבת — נוכל לחיות ולפעול יחד"
דוד בן-גוריון, 17.10.1950

הרשמה לעדכונים

יצחק רבין - שיר לשלום

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי