עופר סגמן מתמודד לראשות העבודה בכנסת ה-24

Thank you for rating this article.

האם מפלגת העבודה תפתיע.

ממציא המהפש הגיש מועמדות לרשות מפלגת העבודה.

עופר סגמן, פטריוט ציוני בן 55 - רואה חשבון ותיק (כמה ותיק? אפילו פרופסור זליכה היה הסטז'ר שלו) - ממציא המהפ"ש - זוכה פרס הצטיינות מקרן וולף - יועץ בכיר לקרנות גידור וחברות השקעה בשוק ההון. מזה כעשור שוקד על כתיבת ספר ובו מחקר ופיתוח של תוכנית המהפ"ש.

המהפ"ש = מניות הליקופטר פתק שלישי, יכולה להתגלות כ-"גיים צ'יינג'ר".

המצאה פורצת דרך בתחום הכלכלה העולמית ושילובה בפוליטיקה של ישראל, יוצרת חיסון כלכלי למגיפות - שכר בסיס ופנסיה תקציבית לכל אזרח באמצעות חילופי מניות בין המדינה לעסקים.
המהפ"ש ממריץ צמיחה ומאפשר הגדלת מימון והקלה תזרימית לעסקים תמורת השתתפות בהגדלת הרווחיות עשרות שנים קדימה.
באמצעות המניות מצליח המהפ"ש להקדים את הרווחיות העתידית ולתת ממנה מענקים, בסך אלפי שח לחודש, לאוכלוסיות מוחלשות כבר היום.
תכנית רב שנתית מבוססת שוק הון משוכלל, להגברת הצמיחה ולהבטחת חיסון כלכלי לכל אזרח באמצעות שכר בסיס ופנסיה נדיבה שמקורם מחוץ לתקציב המדינה (יובהר כי זאת בנוסף לקצבאות הקיימות,לא במקומן ומבלי להפחית זכויות בביטוח לאומי).

התכנית כוללת הוראות הפעלה, שעיקרן הקמת גוף עוצמתי על ידי הממשלה בתפעול הבנקים המסחריים, כאשר בניגוד למקובל עד היום עיקר הרווח ינותב לציבור ולא לבנקים.
בנוסף לצמיחה כלכלית מואצת וצמצום פערים עבור אוכלוסיות מוחלשות, המהפש כולל תכנית נוספת לשיטת הצבעה חדשנית; בחירות ישירות לממשלת 18 שרים על ידי הוספת פתק שני ושלישי להצבעה הקיימת לכנסת.

שיטה שמביאה למשטר יעיל ומתפקד כמו בשווייץ – זהו פתרון פרקטי לכאוס הפוליטי בישראל.

שתי התכניות קלות לביצוע כי אינן מבטלות את השיטות הקיימות אלא רק עושות שינויים קטנים בכללי המשחק של השיטות הקיימות.
תכנית המהפ"ש חדשנית, מתוחכמת וברוכת היבטים - התכנית תבוצע בקפידה, לאחר עבודת מטה שתיבחן בידי טובי המומחים לכלכלה ולמדעי המדינה ,תידון ותאושר בכנסת.

הפתק השלישי - אינו פוסל איש וללא הכפשות על בסיס פרסונלי – משנה את תרבות השיח ויוצר פוליטיקה נקיה ואידאולוגית.

האם מפלגת העבודה לפתע פתאום מקבלת לידיה מתנה יקרה מפז תכנית כלכלית ופוליטית פורצת דרך בקנה מידה עולמי.
תכנית כל כך חזקה שתחזיר אותה לקדמת הבמה.
הצבעה לרעיון מהפכני מאפשרת למסור בהמשך את המושכות למישהו עם כח אלקטורלי כמו איזנקוט ולנצח את הבחירות.

===

מעמוד הפייסבוק של המהפ"ש

"העבודה הראשונה העומדת עתה לפני האנושות היא עבודה של חינוך עצמי חינוך מתוך עצם החיים מתוך עצם עבודת החיים חינוך בחיים של יצירה על ידי חיים של יצירה .... יסוד החינוך הזה איננו הכרת הזכות כי אם הכרת האחריות ... האחריות והיצירה הן מותר האדמה מיתר בעלי החיים. ליצור ודע רק האדם ורק האדם יודע את טעם היצירה את שמחת היצירה ואת אורה העליון. וכן רק האדם המכיר והמשיג את איחודו המוחלט עם החיים והעולם מכיר ומשיג את אחריותו לכל החיים והעולם ... עצם רגש האחריות ... מעמידה את החיים האנושיים על יסוד של יצירה ושל חירות עליונה"
א.ד. גורדון, האדם והטבע עמוד 313-314

הרשמה לעדכונים

יצחק רבין - 2018 א

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי