חיים הר-זהב הודיע כי יתמודד בפריימריז העבודה לכנסת ה-24

Thank you for rating this article.

העיתונאי והסופר חיים הר-זהב הודיע כי יתמודד בפריימריז במפלגת העבודה.

חיים הר-זהב (43), חבר במפלגת העבודה זה שנים רבות, חבר בוועידת המפלגה ובסיעת העבודה בהסתדרות, ומזוהה ציבורית עם עמדות סוציאל דמוקרטיות ועם המאבק למען שוויון וצדק חלוקתי. הר-זהב נמנה על יוזמי ההקמה והמייסדים של ארגון העיתונאים בישראל, שבעקבות הקמתו החלו להתאגד לראשונה גם העובדים בענפי הסלולר, הביטוח וההייטק. במסגרת הארגון, ניהל מאבקי עובדים נגד סגירת כלי תקשורת ופיטורי עובדים.

חיים הר-זהבבשנה האחרונה, אחרי שפרסם את רב המכר ״לבנון: המלחמה האבודה״ שעורר את הדיון הציבורי על המלחמה ברצועת הביטחון בדרום לבנון, הוביל את מאבק הלוחמים להכרה במלחמה זו כאחת ממערכות ישראל. בעקבות המאבק החליטה הממשלה להכיר במלחמה, ולחלק אות מערכה למשתתפיה ולמשפחות השכולות של מאות ההרוגים.

בנוסף, הר-זהב שימש בעבר כתב הכנסת של חדשות 10 וערוץ הכנסת, וערך את חדשות קול ישראל ואת המגזין המקום הכי חם בגיהנום. פרט לעבודתו העיתונאית, הר-זהב משמש מרצה לעיתונות במכללה האקדמית ספיר.

הר-זהב: ״כל חיי כעיתונאי פעלתי לזיהוי וסימון קלקולים ואי צדק. כעת אגיע למקום שבו אוכל להשפיע ממש, ולתקן את העוולות במדינת ישראל. אני לא מתבייש להגיד שהמטרה שלי היא שישראל תהיה חברת מופת, מדינת רווחה סוציאל דמוקרטית, שבה המדינה נותנת גב לאזרחיה - מדינה שאינה מתייחסת אליהם כאל לקוחות, אלא כאל בעלי המניות שתפקידה לשרת״.

בקרו בעמוד הפייסבוק של חיים הר-זהב או בחשבון הטוויטר של חיים.

 

"עלינו ליצור צירוף של נכונות לקרב את המיעוט הערבי ליעודים הדמוקרטיים הפשוטים של המדינה, בלי להטיל על שכמם את מעמסת הציונות"
יגאל אלון, 1959

הרשמה לעדכונים

יצחק רבין - שיר לשלום

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי