תמיכת הסיעה בכנסת במרב מיכאלי ליו"ר העבודה בכנסת ה-25

Thank you for rating this article.

לפני כשנה וחצי נבחרה מרב מיכאלי לשבת בראש מפלגת העבודה. מאז, פעלה באמונה ובנחישות בלתי נדלים על מנת להחיות את מפלגת העבודה. בתקופה זו, נשבה רוח מהפכנית במפלגה וזו צמחה ושגשגה מחדש וטיפסה להישג של שבעה מנדטים בבחירות האחרונות לכנסת ה-24.

סיעת העבודה בכנסתלראשונה מזה שנים, סיעת העבודה פועלת בשותפות, במקום במחנאות וכל זאת תוך כדי השאיפה למקסם את היכולות האישיות ותפיסות העולם של כל חברי הסיעה. תחת מנהיגותה של מרב, הפעילות של הסיעה כקבוצה וכן קידום הערכים האישיים של כל אחת ואחד לא התנגשו אלא היוו מטרות שקודמו שכם אחד.

אנו, כל אחד ואחת מחברי הכנסת והשרים, מביעים הערכה עמוקה, ביחד ולחוד, על המנהיגות שגילתה מרב השנה, על היכולת לעמוד בראש משרד ממשלתי מורכב ולהרים סיעה מהקרשים; על היכולת לתמרן ולחיות במתח המתמיד שבין שמירה על יציבות הקואליציה לבין מימוש הערכים של מפלגת העבודה; על האמון שהיא העניקה לכל אחת ואחד ועל הגב שניתן לנו בכדי לקדם את הסוגיות הבוערות שהביאו כל אחת ואחד מאיתנו למשכן הכנסת או למסדרונות הממשלה.

כמפלגה שעושה דמוקרטיה ולא רק מדברת עליה, אגו שמחים ומברכים על ההתמודדות שמוכירה לכולנו דמוקרטיה מהי, בניגוד לרוב המוחלט של המפלגות האחרות.

אנו קוראות וקוראים לכל אחד ואחת מחברי מפלגת העבודה לממש את זכותה הדמוקרטית ולהצביע לבחירות לראשות המפלגה, שמתקיימים מחר. כולנו כסיעה, בצעד שלא נעשה מזה דורות במפלגת העבודה, תומכים במועמדותה של מרב מיכאלי ומקווים שחברות וחברי מפלנת העבודה יביעו אמון בפעם השנייה (וההיסטורית) במרב מיכאלי כיושבת-ראש מפלגת העבודה.

על החתום,

השר עמר בר-לב; השר נחמן שי; חייכ אמילי חי מואטי; הרב גלעד קריב; חייכ אפרת רייטן מרום; ח"כ רם שפע; חייכ אבתיסאם מראענה; חכ נעמה לזימי

"אנחנו הבית של כל יהודי בעולם אנחנו המקלט אנחנו גם האחריות"
יצחק רבין, מתוך נאום בקונגרס הציוני בירושלים (ה-3 בפברואר 1992)

הרשמה לעדכונים

יצחק רבין - 2018 א

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי