רועי ברזילי מתמודד לרשימת העבודה בכנסת ה-25

Thank you for rating this article.

לאחר ארבע עשרה שנים כחבר מועצה בעיריית רמת גן וסגן ראש עיר ולאחר כשלושים שנות חברות רצופה במפלגת העבודה, הגיע הזמן- החלטתי להתמודד ברשימת הפריימריז של מפלגת העבודה כדי לנסות להשפיע גם במישור הלאומי.

נעים להכיר, אני רועי ברזילי, בן 43, עו"ד במקצועי, גדלתי והתחנכתי ברמת גן. אני נשוי לד"ר דניז זילברמן ואב לשני בנים.
אני איש מפלגת העבודה כבר משחר נעורי בנוער העבודה, דרך חברות ארוכת שנים בנוער העובד, בוגר שנת שירות, ולוחם ומפקד בגדוד 50 של הנח"ל. הגעתי מעולם החינוך הבלתי פורמלי ומספר שנים כרכז במחנות העולים.

פעילות פוליטית: החל מ-2008 אני מכהן כחבר מועצת עיר ומ-2018 כסגן ראש עיר.
בין השאר, אני מכהן כיו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, יו"ר וועדות מכרזים ורישוי עסקים, יו"ר הספארי, יו"ר המוזאונים ודירקטור בחברות עירוניות וממשלתיות. בין הדברים שהובלתי וקידמתי במסגרת תפקידי:
שנים רבות אני מוביל מהפכה כוללת בתפיסת התכנון העירוני ברמת גן ומעבר מבנייה על מגרשים פרטניים לבנייה על מתחמי בינוי באופן שיאפשר מענה ראוי יותר לצרכי ציבור.
📌 קידמתי רפורמות בתחום רישוי העסקים אשר הקלו והנגישו את התהליך לרישיון הוצאת עסק.
📌 פעלתי בעוצמה ונחישות כנגד גילוי שחיתות של שני ראשי ערים קודמים וכתוצאה מכך הם סיימו את תפקידם על רקע חריגה מנורמות מקובלות.
📌 כמנהל ודירקטור בחברות עירוניות קידמתי את הספארי ממצב של גירעון תקציבי קבוע לגוף רווחי ויעיל. והשקענו מיליוני שקלים בפיתוח מואץ של תשתיות בספארי. אני שותף פעיל כדירקטור בקידומו של ״פארק אריאל שרון״ לרווחת כל תושבי המטרופולין.
📌 קידמתי תוכנית להפיכת נחל הירקון למתחם פעילות של טבע ופנאי. הצלחתי להוביל לטיפול בתשתיות הנחל ברמת גן באופן שבקרוב ניתן יהיה להכניס סירות לנחל למטרות פנאי.
📌 הובלתי את פתיחתו של ״מוזיאון רמת גן לאומנות ישראלית״ וכיום אני משמש גם כמנכ"ל וגם כיו"ר וחידשנו את הפעילות ביתר המוזיאונים הרדומים בעיר.

אני מגיע היום למועמדות בפריימריז לאחר ניסיון ציבורי רב שנים ומשמעותי. עוד מילדותי ספגתי את עולם הערכים הסוציאליסטי בתנועת הנוער.
אני סוציאל דמוקרט בהשקפתי החברתית-פוליטית, דוגל ומאמין בשלום ושוויון ערך האדם, פמיניזם ובחופש הבחירה ובזכות האישית להגדרה עצמית ולביטוי עצמי.

אני מאמין בחובה לקדם הידברות עם הפלסטינים וניסיון אמיתי להביא להיפרדות והקמת שתי מדינות, תוך כדי קידום הליכים מקבילים של נורמליזציה במערכות היחסים האזרחיות והכלכליות ביננו לבין הפלסטינים. קולי נשמע היטב כאיש ציבור במאבקים פומביים נגד גילויי גיזענות וחוסר סובלנות כלפי הפלסטינאים ו/או ערביי ישראל.

בנושא דת ומדינה עמדתי ידועה היטב עוד בפעילותי במישור המקומי, אני בעד הפרדת דת ממדינה ונאבק בכל צורותיה של הכפייה הדתית.
אני מאמין שהיהדות חשובה ואולם בעיקר כמקור השראה אך לא כמקור סמכות או כפייה כלפי כל אלה שאינם רוצים בכך.

אני פעיל בנושאים הסביבתיים ומעורב מאוד החל מרווחת בעלי החיים דרך טיפול בזיהום נחלים, רגולציה ירוקה בתחום התכנות והבנייה, וטיפול בסילוק הפסולת במתקני הטיפול בחירייה בהיותי חבר הנהלת הארגון.

אני מאמין כי עולם הערכים המגובש שלי וניסיוני המעשי הרב בתחום הציבורי-פוליטי בזירות חברתיות-ציבוריות ופוליטיות יהוו תוספת של תכונות חשובות ומשמעותית לרשימת מפלגת העבודה.
מי שמעוניין לקרוא עלי יותר בהרחבה
https://he.m.wikipedia.org/wiki/רועי_ברזילי

אני צריך אתכם איתי- להתפקדות
https://members.haavoda.com/newmember

"במרכזה של ההיסטוריה העברית עומד דבר הגשמת הציונות במלוא היקפה ותוכנה ... במרכזה של ההיסטוריה האנושית עומד דבר הגשמת הסוציאליזם במלוא היקפו ותוכנו"
ברל כצנלסון

הרשמה לעדכונים

יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי