דרך רבין ובן גוריון, של מרכז-שמאל ציוני, לאומי וחברתי ולא מפלגת נישה קטנה

Thank you for rating this article.

מחר יערכו הבחירות לראשות מפלגת העבודה, אבל לפני שאנחנו מדברים על ההצבעה אני רוצה לדבר איתכם על מחרתיים, על היום שאחרי הבחירות - כי זה מה שבאמת חשוב.

מחרתיים אנחנו יכולים להמשיך באותה דרך, אבל אנחנו גם יכולים לסובב את ההגה לכיוון מרכז הבמה. להזיז את האגו האישי, ולשים את העבודה במרכז.
מחרתיים אני מתכוון לפעול באופן מיידי כדי להציב בראש הרשימה מועמד מהשורה הראשונה שיחלץ אותנו מהמקום המסוכן שאנו נמצאים בו, ויביא אותנו למספר דו-ספרתי של מנדטים. שיחזיר אותנו להתמודדות על הנהגת המדינה.
אני יודע, לא רק מנחש, שניתן להביא מועמד כזה!

מייד לאחר מכן אני מתכוון להרים טלפון לכל השחקנים המרכזיים במפה הפוליטית ולבחון את כל האפשרויות לחיבורים שיבנו גוש מרכז-שמאל גדול. חיבורים לכיוון המרכז שעמם נחזור להתמודד על ראשות הממשלה. זה אפשרי.
העבודה במרכז זו לא רק סיסמת הבחירות שלי, זו גם תפיסת העולם שלי: דרך רבין ובן גוריון. דרך של מרכז-שמאל ציוני, לאומי וחברתי - ולא מפלגת נישה קטנה.

בעוד יומיים אני מתכוון ליישם את הדרך הזו כיו״ר המפלגה, אבל כדי שזה יקרה אני צריך שכל אחת ואחד מכם יקדיש לי מחר 20 שניות ויצביע בטלפון הנייד עבור הדרך שלנו - הדרך שתציל את תנועת העבודה ותשים אותה במרכז.

===

מעמוד הפייסבוק של ערן חרמוני

"לעולם לא אסלח לערבים על שלימדו אותנו להרוג את בניהם"
גולדה מאיר

הרשמה לעדכונים

יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי