תוצאות הבחירות ליו"ר העבודה לכנסת ה-25 - מיכאלי נבחרה

Thank you for rating this article.

בבחירות לראשות מפלגת העבודה בכנסת ה-25, זכתה ח"כ מרב מיכאלי עם 12,429 קולות שהם 82.48% מסך 15,070 מצביעים.

במקום השני, ערן חרמוני עם 2,435 קולות שהם 16.16% ונמנעו 206 שהם 1.37%.

ברכות ליושבת-ראש המפלגה מרב מיכאלי.

עדת הבחירות המקדימות בראשות כב׳ השופט (בדימוס) יעקב שמעוני מעדכנת כי בבחירות הפנימיות שנערכו היום השתתפו 15,070 חברי וחברות מפלגה שהם 43% מכלל בעלי ובעלות זכות ההצבעה.
אחוז ההצבעה גדל בכ-35% מהבחירות לראשות המפלגה אשתקד.

תוצאות ההצבעה המלאות

  מועמד.ת  מצביעים % המצביעים 
 1  מרב מיכאלי  12,429  82.48
 2 ערן חרמוני  2,435  16.16
8 נמנע/ת 206 1.37

ברכות

"ברכות למרב מיכאלי על בחירתה לתפקיד יושבת-ראש המפלגה לכנסת ה-25 ותודה למזכ"ל ערן חרמוני על התמודדות דמוקרטית - מצביעים א.מ.ת" (הבמה הרעיונית).

"חוג תלמים מברך את יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי על בחירתה ליו"ר המפלגה! מרב הובילה אותנו בשנה וחצי האחרונות תהליך בנייה וגיבוש מדהימים, ולא סתם זכתה לתמיכה של 82% מהבוחרים ולתמיכתם של כל חברי הסיעה והשרים שלנו. בטוחים שנמשיך לצעוד קדימה ביחד, אנחנו מאחורייך מרב מיכאלי" (חוג תלמים, טוויטר)

"מזל טוב מרב! סומכות וסומכים עלייך" (נוער העבודה, טוויטר)

"הסתיימו פריימריז לראשות מפלגת העבודה. ‏ברכות ליו"רית העבודה, שרת התחבורה ‎מרב מיכאלי, שזכתה להבעת אמון מחברי המפלגה ונבחרה להמשיך להוביל את מפלגתנו. תודה גם למזכ"ל ערן חרמוני על ההתמודדות ההוגנת והמכובדת. עכשיו הזמן לשלב מאמצים ביחד לקראת בחירות לכנסת-25 בנובמבר. בהצלחה לך, מפלגת העבודה!" (ולדימיר סברדלוב - מטה העולים, פייסבוק)

"ההחלטה נפלה ומירב תכהן כיו"ר. יחד עם זאת הפריימריס לפנינו וכל אחד כמובן יצביע בעד או נגד מועמד זה או אחר. אני באופן אישי סבור שבהיותנו מבוגרים ועברנו אי אלו דברים בחיים לא יכולים להשפיע על תהליך ההצבעה של החברים וכל החלטה שתתקבל בהמשך צריכה להיות מקובלת על החברים. יחד נעשה את כל המאמצים להצלחת המפלגה" (אריה נחום, מזכיר סניף קרית אתא).

"ברכות למרב מיכאלי, על היבחרה. הציבור אמרה את דברה! ערן חרמוני,  שאפו על התמודדות אמיצה ועל קמפיין נקי ששומר על אחדות הבית עכשיו יחד מסתערים על המערכה הבאה" (קובי קיסוס, טוויטר)

"ברכות למירב! זכינו במפלגה היחידה הדמוקרטית במרכז המפה הפוליטית. זה הזמן להתאחד לבחור רשימה איכותית. להחזיר קהלים ישנים להבליט את הדמוקרטיה אצלנו. ולהביא הישג בבחירות. כוחנו באחדותנו" (רז קרני) 

"רגע היסטורי, לראשונה בתולדות מפלגת העבודה יושב ראש נבחר פעמיים ברציפות. הכבוד למרב מיכאלי" ­(יאיא פינק, טוויטר)

"להיות שוב בצד המנצח של בחירות. עוד אוכל להתרגל לזה! מברוק מרב מיכאלי. הדרך עוד ארוכה. אבל מאמינים בך" (ערן בן-יהודה - מזכיר מחוז ירושלים, טוויטר)

"ברכות ליו"ר העבודה, חברתי מרב מיכאלי שזכתה להבעת אמון מרשימה ותמשיך להוביל אותנו ול-15,000 חברי וחברות המפלגה שהשתתפו בהליך הדמוקרטי. יש מפלגות שמדברות על דמוקרטיה ויש מפלגות שעושות דמוקרטיה. מוזמנים.ות להתפקד למפלגה שמאמינה בזכות הבחירה של חבריה. ממשיכים בדרך של א.מ.ת" (גלעד קריב, טוויטר)

"עשינו היסטוריה! מברך את חברתי היקרה ויושבת ראש המפלגה -בפעם השניה- מרב מיכאלי מנהיגה אמיתית וראויה, שתמשיך להוביל את המפלגה קדימה, חברות וחברי המפלגה איתך ומאמינים בך, כפי שהוכח היום. לכי מחיל אל חיל- הצלחתך הצלחתנו" (נחמן שי, טוויטר)

"המנצחת של הערב. אוהבת אותה المنتصرة لهذا المسا. احبها מרב מיכאלי ומפלגת העבודה" (אבתיסאם מרעאנה, טוויטר)

"מברך על ניצחונה של חברתי מרב מיכאלי, שעשתה היסטוריה ונבחרה בפעם השנייה לעמוד בראשות העבודה. אני סומך עליה שתביא אותנו ליעד - לחזור ולהיות במרכז הבמה. אני וכולנו נמשיך לעשות הכל כדי לחבר את כל החלקים יחד ולהמשיך קדימה כקבוצה. התוצאות המלאות והרישמיות באתר מפלגת העבודה" (רם שפע, טוויטר).

===

הפרסום הרשמי, באתר מפלגת העבודה

"גרעון מינימלי ... לא צריך להיות יעד כלכלי. היעדים הכלכליים הם צמיחה, צמצום פערים והורדת היקף האבטלה"
ד"ר אסתר אלכסנדר

הרשמה לעדכונים

יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי