מידע חדש המחייב התייחסות ונלווה לעתירה לעצירת הבחירות לוועידה ה-11

Thank you for rating this article.

הובא לעיני מידע חדש שלא מאפשר התעלמות. חושש כי אתה מולך שולל פעם אחר פעם, ואילו היית נחשף למידע המוסתר באופן שיטתי לא היית נותן יד לתהליך הבחירות שהוא למעשה בחירות במעמד צד אחד - יו״ר המפלגה המקדם מועמדים הנוחים בעיניו, למוסד העליון של המפלגה. עליי להתריע חזור ושוב כי תהליך הבחירות הוא פארסה, חזות של דמוקרטיה, עתירותיי נענות בתשובות רפות, עד כדי כמעט התעלמות וללא דיון רציני בעניינים שהם ברומו של עולם, הדמוקרטיה המפלגתית והבחירות למוסד העליון שלה. מוכרחים לעצור את הבחירות עד לבירור כל הסוגיות החמורות שעלו בעתירה זו ובקודמותיה.

בהמשך לעתירות שכבר הוגשו בעניין "עצירת הבחירות", "הליך בחירות פסול", ערעור על הליך הבחירות הפסול ;מעיקרו וכן ערעור החלטת הוועדה בדבר חלוקת פנקסי בוחרים למועמדים לוועידה ה-11.

לכבוד כב׳ השופט יעקב שמעוני, יו״ר וועדת הבחירות לוועידה ה-11

א.נ שלום רב,

הנדון: תגובה ומידע חדש המחייב התייחסות ונלווה לעתירה לעצירת הבחירות

1. בהמשך לעתירתי, הובא לעיני מידע חדש בדקות האחרונות שלא מאפשר התעלמות. למרבה הצער, כבוד השופט, אני חושש כי אתה מולך שולל פעם אחר פעם, ואילו היית נחשף למידע המוסתר ממך באופן שיטתי לא היית נותן יד לתהליך הבחירות שהוא למעשה פארסה אחת שלמה, בחירות במעמד צד אחד - יו״ר המפלגה המקדם מועמדים הנוחים בעיניו, למוסד העליון של המפלגה.
2. כך למשל הועלם ״הכפתור״ עליו הצבעתי באתר hagush.org.il דקות לפני שהוגשה תגובת המפלגה, אולי זו דרך פלא, ואולי דווקא כדבר המצביע על תיאום אפשרי. כאמור, ההצבעה מתחוללת בדקות אלה, ומשיכת הזמן והולכת השולל של המפלגה לא
תורמת לעניין. צירפתי קישור לאתר שבמשך שעות רבות כב׳ השופט יכל להתרשם שהוא פעיל כולל הכפתור שמאפשר את הרמאות וסרטון שממש מדגים זאת הלכה למעשה. עותק שלו קיים בידי ובידי פעילי מפלגה רבים. משום שמטה המפלגה מתעקש לכלות את זמננו אצרף צילום מסך של האתר הכולל את הכפתור לפני הגשת העתירה וכן קישור לסרטון שמופיע בו, שניהם הועלמו מיד כמה דקות אחרי הגשת תגובת המפלגה באופן מסתורי ובתזמון מעורר חשד.
3. ולמידע החדש - מצורף צילום מסך מאחת מקבוצות התומכים של מטה יו״ר המפלגה, לפיו ניתן להסיק:
א. מטה יו״ר המפלגה מפעיל מטה להמרצת בוחרים ע״פ רשימות המומלצים שפרסם באתר הרשמי.
ב. מטה זה מופעל בין היתר על ידי מערכת (ככל שנראה אתר) הניזון באופן כלשהו ממטה המפלגה ומקבל עדכונים על מצביעים. הדבר ניכר מהשיחה של הפעילים על כך שישנה תקלה שחלק מאלו שמוגדרים כמצביעים טרם הצביעו.
ג. השיחה מצביעה באופן ברור על כך שפעילים של יו״ר המפלגה מקבלים ו/או מחזיקים בידיהם רשימות עם פרטי קשר של המצביעים - להזכירך, בעתירה בנושא זה טענה המפלגה שפנקסי בוחרים עם פרטי קשר לא יכולים להיות מופצים מתוקף חוק, כאשר אני התרעתי באופן מפורש כי מקורבי היו״ר מחזיקים ויעשו שימוש במידע זה ביום הבחירות. דבר שזכה לתגובה רפה, בלשון המעטה.
4. השאלות הבאות מוכרחות להישאל:
1. מהי המערכת המוזכרת בשיחת קבוצת הוואצאפ של מטה יו״ר המפלגה?
2. האם המערכת נגישה למועמדים נוספים מלבד אלו החביבים על יו״ר המפלגה?
3. מי ממן אותה? מהו מוקד התמיכה המוזכר? איזו תקלה תוקנה והאם בתיאום עם מטה המפלגה?
4. מאיזה פרטי קשר היא ניזונה?
5. כיצד יודעת המערכת מי הצביע ומי טרם הצביע והאם המידע מועבר גם למועמדים אחרים לועידת המפלגה?
5. כבוד השופט, לצערי עליי להתריע חזור ושוב כי תהליך הבחירות הוא פארסה, חזות של דמוקרטיה, עתירותיי נענות בתשובות רפות, עד כדי כמעט התעלמות וללא דיון רציני בעניינים שהם ברומו של עולם, הדמוקרטיה המפלגתית והבחירות למוסד העליון שלה. מוכרחים לעצור את הבחירות עד לבירור כל הסוגיות החמורות שעלו בעתירה זו ובקודמותיה.

בברכה,
גל רייך

צילום מסך מתוך קבוצת מטה יו״ר המפלגה

הוועידה ה-11

צילום מסך מאתר hagush המכיל את הכפתור המדובר (צולם בשעה 10:40)

וועידה 11

צילום מסך מהאתר המכיל הפניה למומלצי מטה יאיר גולן (צולם בשעה 10:08)

וועידה 11

להורדה כקובץ pdf PDF

"האלימות היא כרסום יסוד הדמוקרטיה הישראלית. יש לגנות אותה להוקיע אותה לבודד אותה. זו לא דרכה של מדינת ישראל. בדמוקרטיה יכולות להיות מחלוקות אך הכרעה תהיה בבחירות דמוקרטיות ..."
יצחק רבין, נאומו האחרון 4 בנובמבר 1995

הרשמה לעדכונים

יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי