שלי תפני בבקשה את מקומך

Thank you for rating this article.

דרוש היום מפץ במפלגת העבודה!!!

כמי שתמך בימי חייו מספר פעמים במפא"י, המערך והעבודה ועוד, קורא היום לשלי יחימוביץ לוותר על ראשות המפלגה לטובת אדם מתאים ממנה (בגלריית המצטרפים החדשים, יש כמה כאלה) שמאמין ולא מפחד לפעול נגד הכיבוש המתמשך כבר 45 שנה, שהוא הוא "הסרטן הממאיר" שיחסל אותנו "כמדינה יהודית חילונית ודמוקרטית". היות ושלי נמנעת (מפחד, או חמור מזה-מהשקפת עולם) לעסוק בנושא, היא לא ראוייה להנהיג את מפלגת העבודה, ובדרכה ותורתה אין סיכוי שתגבור על ביבי, היות ואנשים כמוני (מצביעי מערך בפוטנצייה) יעדיפו את לפיד על פניה!!!

משנת 1968 שפכו וקברו ממשלות ישראל (בעיקר בהנהגת הליכוד ואהוד ברק) בשטחים הכבושים מיליארדי דולרי (ישנם כלכלנים הנוקבים ב-110 מיליארד דולר) וזאת עבור כ-חמישה אחוז מכלל תושבי ישראל, שאינם מוסיפים מאומה לביטחון המדינה, ולתל"ג, ונהפוך הוא, הכיבוש הפך את הגבול המזרחי שהיה כ-450 ק"מ (ממטולה לאילת) לגבול (גדר הפרדה ומובלעות) של כ-2000 ק"מ. והוצאות המדינה על אחזקת השטחים-המתנחלים- נוגסת מהתל"ג כ-15 אחוז ולא תורמת דבר. לצורך השוואה, הקיבוצים בימים הטובים שלהם היוו כ-2 אחוז מאוכלוסיה  והתעשיה הקיבוצית (למרות ההסתה של בגין והליכוד) תרמה לתל"ג  11 עד 14 אחוז בשנה!!!

במקום להמשיך ולנסות להגיע להסדר (אפילו לא פתרון סופי) מעדיפים לבזבז מיליארדים על התחמשות ומיגון עצמנו לדעת, (מקלט אטומי לנבחרים, חץ, צוללות גרעיניות,כיפות ברזל ועוד) והעיקר שנמשיך לשלוט בפלשתינאים, וחלילה לא להרגיז את המתנחלים (לא כולל שכונת "גילה" ומזרח ירושלים) להזכירכם כ-5% מתושבי ישראל כולה.

למדינה אין כסף "לשטויות " ולדרישות המוגזמות" שלנו-המתגוררים שנשארנו לגור בגבולות 1967- שמגבולות אלה יצאנו ב-1967 למלחמה עם צבא קטן, ששרתנו בו רק שנתיים וחצי, וניצחנו שלושה צבאות גדולים, מצרים , סוריה וירדן, שהיו מצוידים בנשק רב ומתקדם משלנו, ולא רק בקלצ'ניקוב, אר.פי.גי ואפילו רקטות קאסם. ביבי,שטייניץ וליברמן תמיד ימצאו את התקציבים הדרושים לצרכים של "המגזר הנבחר" ולא, אני לא מתכוון לטייקונים, אלא למתנחלים. אין בעייה להוציא מאות אלפי שקלים, על אבטחת "ביקורם" של מתפללים הזויים בקבר יוסף" יש הרבה כסף לכבישים "עוקפים" ,כבישים מיותרים וכבישי אפרטאייד, האסורים לנסיעת פלשתינאים ! לדוגמא" הכביש להתנחלות "נוקדים" שבמקרה מתגורר בו אביגדור ליברמן, עלה בזמנו "רק" כ-320 מיליון ש"ח, ומשרת כמה מאות מ"יקירי השלטון", וזאת כאשר הרחבת הכביש לאילת מוערכת בכ-700 מיליון ש"ח ונמרחת כמסטיק. אין בעייה להקצות 50 מיליון ש"ח עבור אונברסיטה מיותרת באריאל, וזאת כאשר האונברסיטאות בתוככי הקו הירוק, לא גומרות את החודש. אין בעייה להקצות 50 מיליון ש"ח עבור הפרויקט ההזוי ל-ניסור והעברת בתי-האולפנה שנולדו בחטא ובמימון ציבורי, ועוד ועוד.

אם תופעה זו תופסק, תוך 30 שנה לא תמשיך להתקיים פה "מדינה יהודית חילונית ודמוקרטית"   ואנשים נאורים, חילונים ודמוקרטים ינטשו את הארץ הזאת.

יוסי לוין (66) דור שמיני בארץ.

"מוזר בעיני שהציבור הישראלי לא שואל למחיר המלחמה, אבל מאוד מחולק, סוער וגעש לגבי מחיר השלום"
יצחק בן-אהרון, ילד לא רצוי - ביוגרפיה, 2003

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר 20 שנה, הבמה הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.

יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי