קריאה לוועידות העבודה ומרצ לאיחוד מידי בשמאל

Thank you for rating this article.

עכשיו באות - אנחנו השמאל.

מתוך הבנה שהכח שלנו צריך לבוא לידי ביטוי גם במישור הפוליטי, החלטנו להתחיל לעבוד - לעזור לייצר ולעצב את הבית הפוליטי שלנו - שמאל ישראלי. אם כמונו, גם אתם/ן רוצים/ות מפלגת שמאל מאוחדת וחזקה - הצטרפו אלינו.

שלב ראשון - קריאה אל וועידת מפלגת העבודה שמתכנסת עוד שבועיים, כדי שיתקבלו בה החלטות שיקדמו איחוד מיידי בשמאל. בהמשך נפעל יחד בכדי להבריא ולחזק את השמאל ואת ישראל.

אנחנו קוראים/ות להקמת מפלגת שמאל ישראלית מאוחדת, שתבטא את קולנו ואת הערכים שלנו, תתרגם לכוח פוליטי את רוח המחאה הענקית, ותיתן לנו תקווה.
יאיר גולן וגלעד קריב: כבר הכרזתם על מטרתכם לאחד את השמאל- הקימו מייד צוות איחוד, פעלו בכל הכוח לגייס עוד ועוד פעילות, תומכים, מתפקדות ומצביעים. אנחנו איתכם ועם כל מי שיוביל מהלך לאיחוד.
מפלגת העבודה- מתמודדים, חברי הנהלה וחברי וועידה: התחילו כבר היום להוביל שינויים מרחיקי לכת במפלגה שיאפשרו התחדשות אמיתית של המפלגה, כדי שתוכל להוות העוגן לשמאל ולהפוך למפלגת שמאל מאוחדת.
מפלגת מרצ - חברי ועידה, פעילי המפלגה והנהגתה: רכזו כוחותיכם לטובת בניית המפלגה המאוחדת. חבל על הזמן.

אנחנו השמאל! אסור לחזור על טעויות העבר - באנו להתחיל לעבוד!

לחתימה ולהצטרפות לקריאה: www.hagush.org.il
להצטרפות לקבוצת הוואטסאפ https://chat.whatsapp.com/D9FmoaRDlnnJab6suRWVmH

בוקר טוב, מזמינה את כל מי שמחשיב עצמו שמאל ומעוניין ליצור מנוף לחץ על הפוליטיקאים שלנו להתאחד - לחתום על הקריאה ולהצטרף לקבוצת הווטאספ לעדכונים. אסור להיות שאננים ולסמוך עליהם שיתאחדו מעצמם, וכמובן שאסור להגיע לבחירות המתקרבות כשאנחנו חלשים ומפוצלים.
מוזמנים לשתף את ההודעה בכל קבוצה רלוונטית 🙏🏻

"אבל העיקר הוא העם. תחיית העם קודמת לגאולת הארץ. אנחנו מעמידים את הכל על העם"
א.ד. גורדון, עם אדם

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר 20 שנה, הבמה הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.

יצחק רבין 2016 - נלחמים בהסתה

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי