כנס למען איחוד הכוחות הדמוקרטיים

Thank you for rating this article.

כנס ׳איחוד עכשיו׳ למען איחוד הכוחות הדמוקרטיים, בנוכחות ח"כ גלעד קריב וח"כ נעמה לזימי, אמילי מואטי ורם שפע (מפלגת העבודה), יאיר גולן (מתמודד לראשות העבודה), מיכל רוזין, אורי זכי ומיטל להבי (מרצ), תומר רזניק (מזכ"ל מרצ), ליאור שמחה (מזכ"ל התנועה הקיבוצית), נאווה רוזוליו ונוספים.

יאיר גולן, מתמודד לראשות מפלגת העבודה: "אנחנו בדרך להחמצת ההישג האדיר שהושג בליל מוצ״ש ראשון. בפעם הראשונה מזה חודשים ארוכים העולם היה איתנו, האזור היה איתנו. מה שעשינו עם זה זה כלום. אם הייתה היום ממשלה אחראית בישראל היא הייתה מנצלת את המצב הזה כדי לשחרר את החטופים ולסיים את הלחימה בעזה תוך יצירת מנגנון לפירוז הרצועה ... מקווה ומאמין שאחרי הפריימריז אתייצב כראש מפלגת העבודה. יום לאחר מכן אנחנו נשלים את מלאכת איחוד המחנה. המפלגה הזאת תכלול אנשי מחאה, אזרחים מודאגים, פעילים חברתיים, ואנשים שיכולים להשפיע על דעת הקהל ולהביא שינוי ... עידן מפלגות הנישה נגמר. צריך מחנה גדול רחב ומנצח. זה מחייב שינוי מנטלי מעכשיו: אנחנו תומכים אחד בשני. אנחנו משקיעים את האנרגיה החוצה, ולא מתעסקים בריבים הפוליטיים הפנימיים שלנו, כי הם לא חשובים ... אנחנו לא מסתפקים בפחות מ-15 מנדטים, אנחנו נגיע לבחירות הקרובות עם 150,000 פקודים. זה המספר של מפלגת שלטון ... בני גנץ לא אמר מילה אחת משמעותית בחמש השנים האחרונות, זאת האסטרטגיה. אנחנו בעת שצריך להגיע להכרעות, זה לא הזמן לאנשים שלא נוקטים עמדות".

קטעי הווידאו מתוך הרשתות החברתיות (פנו להסרה במקרה הפרת זכויות יוצרים)

ח״כ הרב גלעד קריב: ״המהפכה המשטרית נמשכת בחצי השנה האחרונה. היא שינתה את פניה ממהפכה משפטית למהפכה משטרתית. אנחנו נמשיך להיאבק במהלכים האלה, לא נאפשר להם לנצל את האסון כדי להשלים את המהפכה המשטרית שלהם״.

רם שפע (מגבעת חיים איחוד): ״אני רגיל לדבר על איחוד, לא על מאוחד״

"לציונות הגעתי מתוך יהדות; לסוציאליזם הגעתי מתוך הגינות"
זלמן ארן

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר 20 שנה, הבמה הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.

יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי