ישיבת הנהלת מפלגה, סדר יום 18.1.24

Thank you for rating this article.

בוקר טוב יקרים ויקרות,
בהמשך לשיחותינו, אנא הכניסו ביומן פגישת הנהלה (פיזית) בתאריך 18/1, יום חמישי, בין השעות 12:00-14:30.

מטרת הישיבה לקיים שיח וסיעור מוחות לקראת הבחירות לתפקיד יו״ר המפלגה ומוסדותיה. בחלקה הראשון של הישיבה נתעדכן במצב המפלגה, נדון אנחנו באופציות שונות ונשמע את מחשבותיכןם. בחלקה השני של הישיבה יצטרפו חברות וחבר הכנסת של המפלגה להמשך דיון. המטרה של הישיבה היא להתניע את תהליך הבחירות ולנסות להגיע להפריה משותפת.
במקביל, נוציא קול קורא לפעילי המפלגה ולציבור תומכיה להעברת הצעות למבנה הבחירות. הצעות משמעותיות (אשר יעמדו בסף חוקתי ותפעולי) יונגשו ויובאו לעיון הנהלת המפלגה. זאת כחלק מהרצון לייצר תהליך בחירות מיטבי. כחלק מהתהליך ייערכו פגישות עם קבוצות מציעים ופעילים מרכזיים שיציגו את הצעתם.

לאחר התהליך הזה (שייערך כשלושה שבועות) נקיים ישיבת הנהלה נוספת לקבלת החלטות. אם יהיה צורך במסגרת התהליך לכינוס ישיבה נוספת נעשה זאת.

יש לנו (כמו גם לחברות הסיעה ולפעילי המפלגה המרכזיים) תפקיד חשוב וקריטי בימים אלה. כולנו צריכים יחד לייצר תהליך בחירות פתוח, אטרקטיבי, הוגן ודמוקרטי במטרה להרים את המפלגה למקום הראוי לה. כפי שאמרתי בהצהרה שלי לתקשורת, אני מאמינה במפלגת העבודה ואני אעשה כל שאני יכולה על מנת להחזירה למקומה הראוי. מטרת השבועות הקרובים היא להצליח לייצר מתווה בחירות מוסכם ותהליך בריא שיעודד הצטרפות של כוחות וחברים חדשים.

בהצלחה לכולנו ונתראה בקרוב

[הודעה לחברי הנהלת מפלגת העבודה]

"העזה ורומנטיקה בשאיפה ובמחשבה, וריאליזים גמור בהגשמה"
יוסף שפרינצק, ועידת היסוד של מפא"י 6-7.1.1930

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר 20 שנה, הבמה הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.

יצחק רבין 2016 - תזכור

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי