בוחרים רשימת אמת

Thank you for rating this article.

הבחירות לרשימת העבודה לכנסת ה- 17 יתקיימו במהלך השבוע הקרוב ולמרות שעמדת מערכת הבמה הרעיונית הנה שלא לתמוך במועמדים באופן רשמי וגלוי‚ הרי שהיא יוצאת בקריאה ברורה לקהל הגולשים וחברי התנועה -

 

בוחרים רשימת אמת - לא רשימת עוז!

בחירות של עמיר פרץ הביאה למפץ גדול בפוליטיקה הארצית וגררה עמה גל הדף חסר-תקדים שאת תוצאותיו אנו רואים במה שמתרחש במפלגות האחרות - הקמת קדימה‚ החלשות הליכוד‚ קריסת שינוי ועוד. לפני הבחירות‚ לתפקיד היושב-ראש‚ קראה מערכת הבמה לשינוי חד וברור באופי הנהגת-התנועה וזאת בכדי לאפשר תחילתו של מהלך לשיקום מוסדות התנועה. בחירתו של פרץ מהווה צעד ראשון וחשוב‚ אולם הדרך עוד ארוכה. מי שהשלה את עצמו וחשב שהתנועה מוכנה לתפוס את השלטון טעה. כעת‚ נדרשת עבודת נמלים של המזכ"ל כבל והיו"ר פרץ לחיבור מחדש לשטח.

עם זאת‚ אין בבחירתו של פרץ מבחינת הפיכתה של מפלגת העבודה לראי של מפלגת עוז וחזרה לימי ההסתדרות האפלים. לפיכך‚ מסתייגת המערכת מהעובדה שכל מזכיר מועצת פועלים רואה את עצמו ראוי לשבת בכנסת (ואין כאן ניסיון לפסול כל אחת ואחד מהם באופן אישי)! העובדה שרשימת המועמדים עמוסה במי שהיו‚ עזבו וחזרו לחיק התנועה אינו בריא להתגבשות של תנועת עבודה רחבה המייצגת כלל הציבור.

מערכת הבמה-הרעיונית קוראת לכלל חברי ותומכי התנועה להקפיד ולבחור לרשימת העבודה לכנסת ה- 17 את מי שמייצגים באופן אמיתי את ערכי תנועת-העבודה - בהיבט החברתי‚ המדיני והכלכלי. חברים שנמצאים אתנו לכל אורכה של הדרך והציגו נאמנות ומסירות לדרכה של התנועה גם בזמנים קשים. יתר על כן‚ ישנה חשיבות ראשונה במעלה לשימור השדרה המרכזית של הנהגת התנועה וייצוגה בכנסת. עם עזיבתו (המבורכת) של שמעון פרס ופרשת חברים כבייגה שוחט‚ עמרם מצנע ואהוד ברק יש לשמר ברשימה את החברים הותיקים כגון פואד בן-אליעזר‚ מתן וילנאי - מצד אחד ולחזק את הדור הצעיר בדמותם של יצחק-הרצוג ואחרים.

רשימה מנוסה ובעלת קבלות מוכחות‚ בליווי דם חדש מהמחוזות תאפשר למפלגת העבודה להציג רשימת א.מ.ת בקלפי!

"עשבים שוטים, גדלים ליד שיבר מטפטף."
תומר פינס יור המשמרת הצעירה - 2019

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי