תפילת מעריב

Thank you for rating this article.

מחר, יום ראשון ה-16 לספטמבר בשעה 10:30, תתקיים הפגנה גדולה מול הכניסה לשופרסל באבן גבירול 124 (מגדל המאה - לא רחוק מאבן גבירול פינת ארלוזורוב) - ובמטרה להלחם על הזכויות הבסיסיות הנתונות לעובד השכיר בחוק ובדין: שכר עבודה ופיצויי פיטורין.

!התייצבו להפגנה!

ההפגנה המתקיימת,

לא כדי להציל את הדמוקרטיה הישראלית משקיעה למציאות חד-גונית של דעות הבאות לידי ביטוי בערוץ תקשורת ממלכתי בודד, ערוץ צבאי מטעם, ערוץ פרטי רדוד ושטחי ועיתון חינמי בחסות - אלא כדי להבטיח את עתידם הקיומי האישי וזאת נוכח קריסתו הצפויה של המפעל בו הם מועסקים - עיתון מעריב.

תפילת מעריב לזכויות האדם העובד

לא כדי לשנות מציאות, בה קיום בכבוד של האיש העובד אינו אפשרי במדינה אוכלת יושביה.

לא כדי לוודא ששערי מקום עבודתם ישארו פתוחים.

אלא, כדי להבטיח להם תשלום של משכורת אחרונה ודמי הפיצויים וההפרשות הסוציאליות שצברו בזכות ובעמל ובזיעת אפם במהלך שנות עבודתם המסורה באותו מפעל - מעריב.

מפעל שבימים אלו עומד בפני קריסה עסקית (צודקת ומוצדקת, מן הסתם - הרי מזה יותר מעשור הוא אינו באמת שווה את הנייר עליו הוא מודפס ואיבד לקוח אחר לקוח באופן עקבי ומבהיל) ומקלף מעליו את הכסות הצדקנית של בעלי הון אשר הרהיבו עוז שלא להפקיד בקרנות הפנסיה ובקרנות הפיצויים, לכל אחד ואחת מעובדי מעריב, את שמגיע להם בדין ובזכות וביושרה. בעלי הון זחוחים שידעו לגייס שכבת ניהול נוטפת שומן, לרכוש לעצם מטוסי מנהלים, לחלק דיבדנדים שמנים, למנף פרמידות עסקית על חשבון החסכון הפנסיוני של כולנו ולצאת בהצהרות על דמוקרטיה ושלטון החוק וצדק וצדקה ותרומה (על חשבון אותן קרנות פנסיה בדיוק), הנדפות כעת ברוח ללא כיסוי.

אז מעל במה זניחה זו, אני קורא לכל מי שמעמד העובד בארץ ישראל יקר להרים את נס הסולדיריות ולהתגייס ולצעוד לצד אותם 2,000 עובדים ובני משפחותיהם במאבקם לכיבוד זכויותיהם ושימור חסכונותיהם המגיעים להם בדין ובצדק -

!התייצבו להפגנה!

תפילת מעריב

לעדכונים בנושא המאבק, עקבו אחר @talschneider

כי אחרת, לא תהיה זו תפילת מעריב למפעל בודד - אלא לכל אחת ואחד מאתנו: כל מי שמפקיד את קרנות הפנסיה, ההשתלמות והחסכונות שלו בידי אותם תאווי שררה והון ושיכורים מכוח שאין בהם ולו שמץ חשש מנקמת ההמון! אותם ספקולנטים שאינם חוששים לגזול זכויות בסיסיות מהעובדים במפעל אשר בבעלותם ולהביא את בני משפחתם לסף חרפת רעב ולשלול מהם את הסיכוי לזכות בחינוך ובריאות ראויים.

כי עיתון מעריב ועובדיו, אינם נישאים מעם ולא עומדת להם זכותם כאנשי תקשורת - זהו מאבק של עובדים, למען העובדים ובשביל העובדים ... ובכך, אין הם נבדלים מעובדי פינציה, פרי הגליל, התעשיה הצבאית וכול מפעל אחר בו מתפרנסים אנשים בכבוד.

צאו לרחוב, זוהי שעתכם!

"העבודה. מפלגה ציונית, סוציאל דמוקרטית, בית מוגדר וברור מאז 1968"
אפרת רייטן, טוויטר 11.7.22

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי