ה"רוסים" יצביעו "עבודה"?

Thank you for rating this article.

בניגוד, אולי, לאחרים, שמוכנים להסתפק בסיסמאות, לעלייה הרוסית לא די בכך, ושאלתם העיקרית, מעבר למצב הכלכלי, היא: להיות הוגנים עם הערבים זה בסדר. אבל למה, קיבינימאט, לתת להם מתנות?

באמת. ה"רוסים" לא פראיירים,- לא "יקנו" אותם שום דיבורים שאין בהם באמת "בשר",- והם לא מבינים,- גם אני לא,- למה צריכות להיות לערבים פריווילגיות שאין ליהודים. למשל: אם במדינה שלנו יש גם ערבים, למה צריכה המדינה שלהם להיות "יודן ריין"?

מצע "העבודה" צריך לומר מפורשות: יש אזרחים ערביים בישראל ? יהיו גם אזרחים יהודיים ( וגם חברי פרלמנט ) יהודיים ב"פלשתין"!!!

הפירוש הנכון היחידי ל"שתי מדינות לשני עמים" הוא : "שתי מדינות לאום".

לא "עם" אחד, מומצא ! אצלנו, שהוא "העם הישראלי": 80% יהודים ו 20% ערבים, ומולו, משום מה, לא תמונת ראי ( הפוך בדיוק ) של ה"עם" של ישראל, כלומר:  "עם פלשתיני" ובו 80% ערבים ו 20% יהודים,- אלא, ולכאורה בהסכמתנו ( ! ) במדינה השניה: עם טהור גזע, ( ! ) עם "יודן ריין".

למה?

שתי מדינות לאום. אכן ! ואם במדינת הלאום היהודי יש אזרחות מלאה וזכות לבחור ולהיבחר לכנסת גם לערבים אשר התגוררו כאן ביום הכרזת המדינה,-

צריך שממש כך יהיה עם מדינת הלאום הערבי, וממש כמו שעשינו אנחנו ביום בו הוקמה ישראל, ביום בו תקום "פלשתין" צריך שהיא תיתן אזרחות וזכות לבחור ולהיבחר לפרלמנט שלה גם לכל בני הלאום היהודי המתגוררים היום בשטח שנועד להיות שלה.

אם נכון והגון והגיוני וצודק שערבים יהיו אזרחים לגיטימיים שווי זכויות ( וגם חברי כנסת ) במדינת הלאום היהודי, מפני שהתגוררו בשיטחה ביום הקמתה,

נכון והגון והגיוני וצודק שיהודים המתגוררים בשטח "פלשתין" יהיו לאזרחים לגיטימיים ושווי זכויות ( וגם חברים בפרלמנט ) במדינת הלאום הערבי, אם התגוררו בשיטחה של המדינה הפלשתינית ביום הקמתה.

יש אזרחים ערביים בישראל ? יהיו גם אזרחים יהודיים ( וגם חברי פרלמנט ) יהודיים ב"פלשתין"!!! .

סימטריה.

סימטריה אמיתית.

רק זו הדרך הנכונה לקיום יחדיו של אנשים, ושל מדינות!

"טייקון עצמו צריך לשלם מחיר. אני מסייע קודם כל לחוסכים שבצורה לא אחראית מצאו את חסכונותיהם אצלו בתאגיד. אני מסייע לתאגידים שיחזיקו מעמד ולא יפטרו עובדים. אבל אני כמדינה מסייעת רוצה לקבל נציגות בזה העיקר צריך לעשות".
אהוד ברק, גלובס
על המשבר הכלכלי וחילוץ הטייקונים 26.12.2008

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - סניף מודיעין לא שוכח 2010

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי