מעזה אנו: מותקפים -לא כובשים!

Thank you for rating this article.

אנו מותקפים כול הזמן לא כובשים.

יצאנו מעזה עד הסנטימטר האחרון שלו על מנת להיקרא כובשים עזה שייכת לעזתים לתושבי עזה .

ואנו מספקים להם מזון דלק וחשמל. למה? אנו חייבים להם משהוא ? הם אוכלים ושותים ויורים עלינו מכול הבא ליד!

צריך להתנער מהם לחלוטין ואו להיות אתם בקשר אם בשלום יחפצו אבל הם בוחרים במלחמה: כי לישראל לדעתם אין זכות קיום בכול שטח או גודל אם זאת דעתם ואכן זה מה שהם אומרים . אז הם פשיסטים כי זאת ההגדרה לאי הכרה בזכותו של האחר לחיות! ישראל לא מחזיקה אף ס"מ מרובע

משטח עזה היא עצמאית מדינה, רשות, ישות שיגדירו את עצמם איך שהם רוצים אבל אין להם זכות לטעון שהם כבושים כי זה ממש לא נכון ! ואין לזה שום קשר לירושלים.

לגבי המצור הימי אנו בסך הכול מנסים למנוע הברחת אמצעי לחימה אני מציע להעביר את הבדיקה

לאום לאירופאים , לאמריקאים למי שמסוגל ומוכן . ואז לא יהיה להם טיעון שהם במצור ולכן הם כבושים. גם כך מגיעים אליהם אמצעי לחימה דרך סיני.

אז סימנו את עניין הכיבוש בעזה . ועכשיו מה עושים? הם בסטאטוס של מדינה שיכולה להיות אתנו בשלושה מצבים

א.שלום הם רחוקים מזה החמאס מסרב להכיר בקיומינו.

ב. הפסקת אש כאן הדרישה היא טוטאלית שום ירי לעבר ישראל ! לא רקטות, לא פצמרים, ואפילו לא נקל : אפס ירי! אחרת זה מעבר למצב מלחמה עם כול המשתמע.

ג. מצב מלחמה. אז מפעילים כוח צבאי כמה שיידרש עד שהם יבקשו הפסקת אש טוטאלית. כהסכם כתוב בין שתי מדינות . שום כיבוש ושום קשקוש.

ישראל איננה חייבת להסכים לחיות כבת ערובה של מלחמה בלתי פוסקת המוצדקת כביכול בכיבוש !

ליבי עם תושבי עוטף עזה , ודרום הארץ.

לא סתם יצאנו מעזה כולל פינוי אלפי אנשים מבתיהם . עזה היא מדינה ערבית שאין עמה שלום !

היא כמו לבנון או סוריה . וטילים על דרומה של ישראל שמחר יגיעו גם לצפון ולמרכז. זה מצב שאסור בשום פנים להשלים, עם תופעה כזאת שהיא יכולה להיות התחלת הסוף של ישראל.

זהו מצב מלחמה או שתושג הפסקת אש כהסכם בר תוקף! המחייב את הישות העזתית ולא מעניין מי יורה אם זה חמס או גיאד אסלמי או ארגון אחר.

או שיהיה ברור העזתים בחרו במלחמה וישלמו את המחיר שיגדל עד שיכניע אותם. התגובה לא יכולה להיות כירורגית , במלחמה כמו במלחמה. צריך להסביר זאת לעולם והוא יבין.

"ממשלה ... יכולה להדפיס כסף או ללוותו מהציבור ... החוב הענק שיוטל על הדורות הבאים הוא אגדה. הגדלת גרעון הממשלה במצב של מיתון היא לצורך צמיחה שמשרתת את הדורות הבאים במקום להותיר להם משק בלתי מפותח"
ד"ר אסתר אלכסנדר

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי