איך העם בחר רובין הוד וקיבל השריף מנוטינגהם

Thank you for rating this article.

היום אני יוצא להפגנה. כמעט שיגרה בחודשים האחרונים. כי אני זועם. כי בדעה צלילה העם בחר ברובין הוד, ומסתבר שהמלכנו את השריף מנוטינגהם.

"המאה ואחד".

שם הירואי. "המאה ואחד".

ולא משנה שגם כמעט לכל אחד מהם יש אינטרסים ולפעמים זה אינטרסים בניגוד ממש גמור, נגיד אנחנו רוצים מדינה שבה אנחנו נהיה הרוב והם רוצים מדינה שבה הם יהיו הרוב ויש גם כאלה שרוצים,- השם ישמור,- שכולנו נאכל כשר וכולנו נשמור שבת,- אבל לפחות אף אחד מהם,- מהמאה ואחד,- לפחות אף אחד מהם לא הוצב במקומו אשכרה כדי לקחת כל מה שרק אפשר, מכל מי שרק אפשר, ולתת אותו לאלה שהאלוהים האחד והיחיד שלהם זה הכסף.

אלוהים.

כמו בסרטי המדע הבדיוני הכי מפחידים קרה לנו. הלכנו עם אור בעיניים ובחרנו ברובין הוד. וכשלקול תשואותנו הוא עלה לדוכן, הוא הרים יד ימין אל מתחת לסנטרו, ומשך וקילף את מסכת הגומי, ואנחנו גילינו כי בקולותינו שלנו הגיע לשילטון השריף של נוטינגהאם.

תשעה עשר. אינני יודע אם מרצון או מאונס, תשעה עשר, אשר גם אם לעין פשוטה הם נראים האחד כחצוצרן קרח והאחת כאשה ממש יפה, הן למעשה דמויות בבואה לחלוטין זהות, כמו תשע עשרה הולוגרמות לייזר זהות בחדר אפוף עשן אחד, תשע עשרה הולוגרמות לייזר זהות של מי שחשבנו שהוא רובין הוד, וקילף את מסיכת הגומי והוא השריף מנוטינגהם.

תשע עשרה.

כך שנותרו מאה ואחד.

כל אלה שאינם התשע עשרה.

וגם אם יש תחומים שבהם המאה ואחד הם כמו קטביים דרומי וצפוני של מגנט, הנה היום בהפגנה, במה שאנחנו באנו לומר, "לא ניתן ת'גז לטייקונים" ?

לא ניתן, קיבינימאט, את הרקטום לטייקונים !!!

"לא ניתן את הרקטום לטייקונים !!! "

בזה המאה ואחד, אני חושב, כולם, כאיש אחד, לגמרי איתנו.

אז נכון שלכסף הגדול יש עוצמה אדירה. והוא יתמוך בשריף מנוטינגהאם בייאוש ובשיניים ובציפורניים בכל עוצמת הטירוף שיכולה להיות רק לתאוות הבצע.

אבל המאה ואחד,- גם ישראל אייכלר וגם אילן גילאון, גם אריה אלדד וגם אחמד טיבי,- המאה ואחד בקטע הזה לגמרי איתנו.

הרוב המוחלט.

מאה ואחד מתוך מאה ועשרים.

המאה ואחד איתנו.

ואנחנו נחושים.

ואנחנו צודקים.

ולכן אנחנו ננצח.

.

"עוני זה לא רק לחם. זה מושג רחב. מי שתופש את בעיית העוני כבעיית לחם הוא צר אופקים. עוני הוא בתרבות בחינוך בתעסוקה. עוני הוא בסולידריות ובעוצמה פנימית"
עמיר פרץ

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי