שלי יחימוביץ' נכשלה

Thank you for rating this article.

צריך לומר את זה: שלי יחימוביץ' נכשלה בבחירות האחרונות. 15 המנדטים שקיבלה מפלגת העבודה הם מקסימום המנדטים ששלי יחימוביץ' יכולה לקבל. היא היתה בשיאה וזה מה שקיבלנו.

הבחירות הבאות תהיינה על מי מסוגל להתמודד מול יאיר לפיד. מי יחזיר למפלגת העבודה את הקולות שיש עתיד שאבה ממנה. לפיד מנהל מדיניות שערורייתית, זוהי אחת מההונאות הפוליטיות הגדולות שהיו במדינה הזאת. ובכל זאת, למרות הכל, שלי יחימוביץ' לא 'סוחבת' ממנו ולו מנדט אחד. מפלגת העבודה משוועת למישהו שיביא ניצחון. מפלגת העבודה צריכה להוביל את ישראל, ולא להפוך למפלגת אופוזיציה נצחית.

אני מקבל כל מועד לפריימריס שייקבע ובלבד שיהיה מקובל על ראשי הרשויות וראשי הערים. חייבים להיות קשובים לשטח שלנו. אם הם יאמרו שזה בסדר אני מקבל את קביעתם.

ומילה אישית, ברשותכם: לא גדלתי בתוך הפוליטיקה. מה שהרבה מאוד אנשים בתוך מפלגת העבודה שכחו אני לומד. עזבתי את החיים הקודמים שלי ומאז שנכנסתי לכנסת לא הסתכלתי, ולו לרגע, אחורה והצטערתי. לא מתגעגע לעולם העסקי, חולם בכל יום להביא ערכים של יזמות והצלחה אל תוך העולם הפוליטי ומשם בכלל - למדינת ישראל. 

מערכת בחירות היא, תמיד, רוויות יצרים ומתח וכעסים. אין מה לעשות, בפוליטיקה הכל בחוץ. אבל זה רק מפני שלאנשים, באמת, אכפת. כן, אכפת לי. ה' עדי עד כמה.

אז רגע לפני שהפריימריס מתחילים אני רוצה להגיד תודה לאנשים שמלווים אותי בסיפור הזה: למשפחה שלי, לצוות המקצועי, למתנדבים, לפעילים ולפוליטיקאים. סביר להניח שהתקופה הקרובה לא תהיה קלה אבל תהיה מרתקת. ולהגיד תודה באמצע לא תמיד יוצא ובסוף זאת לא חוכמה. 

אז תודה מראש.

על מה שנעבור!

------------------------------------

פורסם בעמוד הפייסבוק של אראל מרגלית

"הארץ הזו שייכת לשניים לערבים היושבים בה וליהודים בכל העולם"
דוד בן גוריון, 1970 - מוקד הטלויזיה הישראלית

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי