תמיכה במועמד לראשות מפלגת העבודה

Thank you for rating this article.

תמיכה במועמד לראשות מפלגה היא, לפני הכל, הכרעה אידיאולוגית. הציבור שבחר בנבחרת שלנו ובי בחר לא רק בפרסונות, אלא בעיקר בדרך. המשימה שלקחנו על עצמנו היא לנהל מאבק אמיץ וחסר פשרות בשמכם - למען צדק חברתי, שלום ודמוקרטיה, וההצלחה במאבק הזה תלויה ביכולת שלנו להציב את מפלגת העבודה כאלטרנטיבה שלטונית לממשלת נתניהו, שעושה את ההפך הגמור ממה שאנחנו מאמינים בו. מהסיבות האלה, החלטתי שבבחירות לראשות המפלגה אתמוך בשלי יחימוביץ', שמובילה בשנים האחרונות קו אידיאולוגי ברור שמייחד את מפלגת העבודה לעומת המפלגות האחרות, מימין ומשמאל, והופך אותנו לאלטרנטיבה שלטונית אמתית - שמבקשת לשנות סדרי-עולם.



חשוב לי לומר, ולא מתוקף כללי הנימוס, שבוז'י הרצוג הוא מועמד ראוי, ואחד האנשים המסורים ביותר לשירות הציבור שראיתי אי-פעם. צריך להקשיב לביקורת שלו ושל אחרים ולהשתמש בבחירות האלה כהזדמנות להפנים, ולתקן את המצריך תיקון. מפלגת העבודה צריכה להישאר מחויבת לדרך החברתית-כלכלית שיחימוביץ' מובילה בשנים האחרונות, אבל להתוות באותם האומץ והנחישות גם משנה מדינית ואזרחית סדורה ומתחדשת. אם הבחירות הקרובות יסייעו לנו לחדד ולרענן את תפיסת העולם שלנו בכל התחומים הרלוונטיים לחייו של הציבור הישראלי - תרוויח המפלגה וירוויח הציבור.

מחלוקות, ביקורות וגם קריאת-תיגר על מנהיגות קיימת הן חלק חיוני מהתנהלות של מפלגה דמוקרטית, חיה ובריאה, ואנחנו יכולים וצריכים להתגאות בכך שמפלגת העבודה, כממפלגה הדמוקרטית ביותר בישראל, מקיימת הליך כזה. ביום שאחרי, נצטרך לדעת לאחד את השורות ולעבוד, יחד, למען המטרות החשובות באמת.

-------------------------------------------

פורסם בעמוד הפייסבוק של ח"כ שפיר.

"על מקורה של המסורת וההיסטוריה הלאומית כבסיס לדור הנוכחי לבנות, לשנות ולתקן. נזכור את נפילת העם היהודי ובית מקדשו פעמיים, פעם שניה בגלל שנאת חינם. נזכור - נשנה - נתקן"
ברל כצנלסון, "דבר" 1934

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 2013 שלום עכשיו

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי