הבחירות הקרובות לראשות מפלגת העבודה

Thank you for rating this article.

הבחירות הקרובות לראשות מפלגת העבודה מזמנות לנו הכרעה בין דרכים ואידאולוגיות, בין תפיסות עולם שונות להנהגת המפלגה ומדינת ישראל. בהכרעה הזו, לא בין פרסונות שונות אלא בין שתי הדרכים הניצבת לפתחנו, אני בוחרת בדרכה של שלי יחימוביץ'.

לפני 7 שנים החלטתי לחבור לשלי, כיוון שהאמנתי בדרך שהיא מובילה - החזרת סדר היום החברתי כלכלי למרכז השיח והעשייה הפוליטית כמפתח לשינוי החברה בישראל. מאז הייתי שותפה לתהליך ההתחדשות שהתרחש במפלגת העבודה, במיוחד מאז בחירתה של שלי ליו"ר המפלגה, ולהפיכתה למובילת הדרך הסוציאל דמוקרטית במפה הפוליטית בישראל. זה לא עניין של מה בכך, אחרי שנים רבות שבהן זנחה המפלגה את הדאגה למרבית תחומי חייו של הציבור בישראל, ואף היתה שותפה לעיתים לתהליכי הפירוק של אחריות המדינה לאזרחיה. אני מאמינה ששלי היא האדם הנכון להחזיר את מפלגת העבודה לדרכה - סוציאל דמוקרטית, ציונית ושוחרת שלום. 

וכמה מילים על בוז'י - בוז'י הוא מועמד ראוי ועל כך כבר נאמר הרבה, אבל לא פחות חשוב - הוא מנהל בחודשים האחרונים התמודדות ראויה ומכובדת. הוא משמיע הרבה ביקורת כלפי ההנהגה, אך בה בעת ממשיך לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם כל חברי הסיעה לטובת הערכים המשותפים שנבחרנו לקדם. בפוליטיקה, זה כלל לא מובן מאליו.

אני מאמינה שלאחר הבחירות נדע כולנו להתייצב מאחורי המועמד שייבחר ולהמשיך בדרכנו לבניית אלטרנטיבה שלטונית וחברה צודקת יותר.

---------------------------------

פורסם בעמוד הפייסבוק של ח"כ בירן.

"עשבים שוטים, גדלים ליד שיבר מטפטף."
תומר פינס יור המשמרת הצעירה - 2019

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי