על חברי מפלגת העבודה החברתיים

Thank you for rating this article.

אני חייב לעשות פה איזו פרובוקציה כי יש כאן משהו שמוציא אותי מדעתי. אני משתדל לדבר בנימוס אבל זה בלתי סביר שאני אדבר בנימוס בעניין הזה. תראו, היום חברי הקונגרס באמריקה חזרו מהפגרה הלא ארוכה שלהם, ופה, מה קורה במדינת ישראל ועם הכנסת שלנו? הגבול המצרי רותח, יש שם ממש מלחמה בין הצבא המצרי לבין כוחות עוינים שהשתלטו על סיני, החיזבאללה מאיים, איראן 'מתגרענת' וכל רגע יש חשש שיקרה משהו, הקטע עם סוריה פחד מוות, עלולה להיות פה מלחמה נוראית וטילים ישוגרו השד יודע מאיפה לאיפה. ויש גם את המצב הכלכלי, למרות כל הדיבורים שהכלכלה איתנה והכל טוב, אז קחו עיר כמו שדרות למשל, שהייתה אמורה לפרוח כבר מרוב הבטחות של פוליטיקאים, עובדי הניקיון שלה מפוטרים, 'נגב טקסטיל' נסגר ועוד כהנה וכהנה. אבל חברי הכנסת של מדינת ישראל נמצאים כבר חודש בפגרה והם יהיו עוד למעלה מחודש, עד ה-13 באוקטובר הם בפגרה! אני אומר לכם זו חוצפה שאין כדוגמתה!

שישרפו את עצמם למען העובדים

צריכות להתקבל פה החלטות הרי גורל. אני הייתי בטוח שחברי הכנסת החברתיים שנבנו על המחאה החברתית כמו סתיו שפיר ואיציק שמולי, הייתי בטוח שברגע שהם רואים מה מתרחש בשדרות אז הם ייקחו את המכונית שאנחנו מממנים להם ויטוסו מיד לשדרות להזדהות עם עובדי הניקיון ולעזור להם במאבק בקבלת שכרם, חשבתי שהם יגיעו להזדהות עם 'נגב טקסטיל' ויעלו על צמיגים בוערים ואפילו ישרפו את עצמם למען מעמד העובדים!

אבל נאדה, כלום, שום דבר, נעלמו, פשוט נעלמו! במפלגת העבודה פועלי שדרות הם נאדה כי יש כעת מאבק מי יקבל יותר תרומות לקראת הפריימריס - בוז'י הרצוג או שלי יחימוביץ'. זאת מפלגת עבודה?! זאת מפלגת סמרטוטים שאין שום קשר בינה לבין מעמד העובדים! מה קורה פה? ואיפה גם החברתיים של מפלגת הליכוד - למה הם לא הגיעו לשדרות? איפה כל הפלצנים שדיברו על פיתוח הפריפריה, על העזרה וההשקעה בבתי הספר, בחינוך, בהבאת מורים, בבנייה, בהקמת מפעלים? מה קורה פה?!

--------------------------------------------

פורסם בתוכנית הרדיון של נתן זהבי ברדיו 103FM.

"'היד הנעלמה' של אדם סמית איננה יכולה להאכיל פעוט, לחנכו ולדאוג לצרכיי היום יום שלו"
השופט אלכס שטיין, בג"ץ 12.1.22

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין 1922-1995

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי