לא הייתי מתפקד ארגזים

Thank you for rating this article.

שלום שלי יחימוביץ הלא יקרה,

תגובתם של "מקורבייך" על הירידה במספר חברי העבודה מעידה על זלזול בחברים (לשעבר) שהיו חברים נאמנים כמו גם על רמה נמוכה של דיון.

הייתי חבר במפא"י ואחר כך במפלגת העבודה לפני שידעת להגות את המלה ובוודאי לפני שידעת לכתוב אותה.  עזבתי אותה בגללך ובגלל סגנון ההנהגה שלך.

הפעם הראשונה שנוכחתי בסגנון המנהיגות שלך היה במפגש חברים בסניף רמת אביב.  הכרזת בראשית הדיון לאחר הרצאתך שלכל אחד יוקצו שתיים שלוש דקות להביע דעתם אך נתת לשלושה פונקצונרים מטעמך ל"השתפך" הרבה מעבר לשלוש הדקות המוקצבות במחמאות הדדיות לך ואחד לשני, בעוד החברים מחכים עד בוש. לא חכיתי להמשך הדברים ועזבתי את הדיון כביכול.

המשא השני שכופף את גבי אבל לא שבר אותי היה הצלחתך לגרום לעמרם מצנע לעזוב את ממפלגת העבודה. אדם שמעשיו החברתיים כמו כישוריו הבטחוניים אינם מוטלים בספק נדחה לשולי מפלגת העבודה ובסופו של דבר נאלץ לעזוב אותה במפח נפש. 

עזבתי את מפלגת העבודה (ולא הצבעתי בעדה) במערכת הבחירות בהנהגתך שבה נושא השלום והנושאים המדיניים בכלל נדחקו לשוליים. לא לקחת על עצמך אחריות לירידתה של מפלגת העבודה באלפי מצביעים ונשארת מנהיגתה למרות המפלה שנחלתם בבחירות.  מזל שהאחים לפיד ובנט הצטרפו לקואליציה אחרת גם תואר יו"ר האופוזיציה לא היה נופל בחלקך.

"עלינו להיכון למלחמה כאילו היא בלתי נמנעת ולחתור לשלום כאילו הוא בהישג יד"
יגאל אלון

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 2014 C

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי