אני תומך בשלי לראשות המפלגה

Thank you for rating this article.

תיכף אנמק, אבל נעים לציין שמפלגת העבודה היא מפלגה שהחברים בה משפיעים ומחליטים, הן על הדרך והן על נושאי התפקידים. ההליך הדמוקרטי שנדמה היה שיתרונותיו ברורים - נמוג אט-אט מחיינו הפוליטיים. רוב חברי הכנסת מתמנים בחדרים סגורים, בהליכים סמויים מן העין, בידי רבנים ואדמורים, דתיים וחילוניים, והציבור לא במשחק. חבל.

אני תומך בשלי יחימוביץ' בגלל הדרך, בגלל היכולות ובשל התכונות. לא אתעסק כאן באלה שמאתגרים את מנהיגותה. כולם חברים, כולם מועמדים ראויים - אבל לדעתי איש מהם לא בשל להוביל אותנו להנהגת המדינה. שלי כן. אני מכיר אותה שנים רבות. היא עשויה מחומרים של מנהיג. יש לה חזון ויש לה דרך. מנהיג אמיתי מחזיק בחלום; חלום כיצד תראה הקהילה בה הוא פועל בעוד

10-20 שנה. לאן צריך להוביל את המדינה הזו. לשלי יש משנה סדורה בכל נושאי הליבה הישראליים וזה הופך אותה למנהיגה. למעטים במערכת הפוליטית שלנו יש משנה סדורה כזו.

לשלי גם היכולות להנהיג את המפלגה ואת המדינה. יש לה תבונה וכושר ניתוח מצוין של המציאות המורכבת, היא אדם ריאלי ופרגמטי. יש לשלי גם כושר לקבל החלטות קשות וגם אומץ לב להכריע, ויש לה ניסיון מוכח בהובלת אנשים. יש בידי דוגמאות למכביר לכל סוגיה, ויהיו עוד הזדמנויות לפרט.

ועכשיו לתכונות. איזה תכונות נדרשות למי שמבקש להנהיג את המדינה? יש כאלה שטוענים שדרושה כריזמה. אחרים טוענים שאומץ לב היא התכונה החשובה מכולן. אני חושב שלשלי שתי תכונות שבעיני הן מכריעות. ראשית, יש לה יכולת מצוינת לבחור באנשים הנכונים. זה חשוב מפני שמנהיג הטוען שהוא מבין בכל תחום הוא מגלומן שיוביל את קהילתו לאסון. מנהיג שמבין את מגבלותיו בוחר לצידו אנשים טובים; התכונה השנייה היא החשובה מכולן. שלי היא בן אדם. כן, פשוט בן אדם ולכן יש בה פגמים. היא אנושית ולכן היא גם שוגה. אפשר לכעוס עליה על שגיאות שעשתה - אני מאמין ביכולת שלה לתקן ולשפר.

שלי היא הבחירה שלי.

-----------------------------------------

פורסם בעמוד הפייסבוק של ח"כ רוזנטל.

"לציונות הגעתי מתוך יהדות; לסוציאליזם הגעתי מתוך הגינות"
זלמן ארן

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין 2016 - נלחמים בהסתה

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי