מכתב לקפטן הנוער של הפועל באר שבע

Thank you for rating this article.

מכתב לקפטן הנוער של הפועל באר שבע:

קראתי את הצעתך לשלוח את השמאלנים לתאי הגזים. קראתי גם את התנצלותך על זילות השואה והבטחתך להתנדב בתום המבצע למען ניצולי שואה.

אבירם אוחנהלמרות שלא התנצלת בפני השמאלנים וגם לא הבטחת להתנדב למענם, מציעה שאחרי שהימים החשוכים יסתיימו ואחרי שנצליח להדליק את האור, תמצא זמן לפגוש איזה שמאלן או שניים, אולי גם תגלה שאנחנו באותה קבוצה.

במלחמה הזו, הקבוצה של בני אנוש נלחמת בקבוצה של חיות אדם שלא רק מקללים במקלדת אלא רואים במוות וברצח ברברי את הניצחון.

החיילים שלנו מחרפים את נפשם בשעות אלו לא רק כדי להגן על גופם של אזרחי המדינה אלא בעיקר כדי להגן על הזכות של הלב לחיות, על הזכות לקיים כאן תרבות אנושית. המלחמה הזו היא מוצדקת והכרחית כי את הטירוף של החמאס, כמו גם את הטירוף בסוריה ובעיראק, צריך לחסל מייד, בעצמה ובנחישות. אם נתמהמה בחיסול הטירוף, הוא עשוי לנבוט בליבם של עוד ועוד בני אנוש.

מאחלת לך שהטירוף שבקע מליבך לשנייה לא יכה שורשים בגופך ושתדע לשלוח אותו מייד לעולמי עולמייה. מאמינה שלא התכוונת למילים שיצאו מפיך כי בסיר הלחץ שבו אנו חיים, במיוחד בגיל צעיר כשלך, הטירוף לפעמים נובט לשנייה במקומות בלתי צפויים.

להיות קפטן של קבוצה זו לא רק זכות גדולה אלא בעיקר חובה לשמש דוגמא. רק מי שעבר כברת דרך בחיים יודע שלבנות מוניטין לוקח שנים רבות של צבירת זכויות ואילו לאבד אותו זה רגע, נעלם כלא היה.

היות ואתה רק נער ואת מה שמבוגרים מבינים בגיל מבוגר, כשכבר מאוחר מידי לתקן, אתה הבנת בגיל צעיר אני אופטימית שהניסיון הזה ישמר בליבך בהמשך החיים.

אני מבינה קטנה בכדורגל אבל נידמה לי שגם שם זו לא חכמה להבקיע גול, צריך להבקיע אותו לשער הנכון ...

מאחלת לך הצלחה בכדורגל ואולי יום אחד כשתהיה קפטן נבחרת ישראל נוכל כולנו להתרגש בשבילך כי אתה אחד משלנו, גם אם טעית פעם אחת.

בהצלחה,
ברכת קלימשטיין לוי
יו"ר ועדת נוער
מפלגת העבודה

------------------------------------------------

פורסם בעמוד הפייסבוק האישי של ברכת קלימשטיין לוי

"שלום יבוא כשהערבים יאהבו את הילדים שלהם יותר משהם שונאים אותנו"
גולדה מאיר

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי