עכשיו אני צריכה אתכם

Thank you for rating this article.

 עכשיו אני צריכה אתכם איתי. 

סתיו שפירמאז שנבחרתי לכנסת אני מובילה מאבק לחשיפת התקציב הסודי שדרכו הממשלה מסתירה מהציבור את סדרי העדיפויות האמיתיים שלה ומזרימה מיליארדים מכספי המסים שלנו ליעדים נסתרים ולא פעם למען קומבינות פוליטיות. בעזרתכם, הצלחתי להביא לשינוי בוועדת הכספים שכמוהו לא נעשה עשרות שנים. הכנסת אמנם מסיימת את כהונתה, אבל למאבק הזה אסור להיפסק. 

למאבק שלנו קמו אויבים ומתנגדים. בעלי אינטרסים שמפסידים כסף ומאבדים כוח ברגע שהשיטה משתנה ומה שעד עכשיו התנהל במחשכים, יוצא לאור. בחודש הקרוב יתנהלו בחירות פנימיות במפלגת העבודה, שבה יבחרו מחדש חברי הכנסת. בבחירות האלה יהיו מי שינסו לקבור את המאבק הזה ולהפעיל את כל הכוח, הלחץ והכסף שעומדים לרשותם כדי לוודא שזה יקרה. השאלה אם הם יצליחו או לא תלויה רק בכם. 

התפקדות למפלגת העבודה לוקחת לא יותר משתי דקות, עולה 75 שקלים בשנה ומבטיחה שתוכלו לתמוך בחברי הכנסת שעובדים בשבילכם. רק כך, ביום ההצבעה, תוכלו לבחור בי ובכל ח"כ שיעבוד בשביל הציבור הישראלי.

אפשר לעשות את זה בלינק הזה: www.stavshaffir.co.il.

תאריך הבחירות הפנימיות במפלגת העבודה טרם נקבע, ויתכן שמי שיתפקד ממש עכשיו עוד יוכל להצביע ולהשפיע.

בשנתיים האחרונות עבדתי ימים ולילות, הכי קשה שרק אפשר, בשבילכם. עכשיו אני צריכה אתכם איתי.

===================================================

מתוך עמוד הפייסבוק של ח"כ שפיר.

"טייקון עצמו צריך לשלם מחיר. אני מסייע קודם כל לחוסכים שבצורה לא אחראית מצאו את חסכונותיהם אצלו בתאגיד. אני מסייע לתאגידים שיחזיקו מעמד ולא יפטרו עובדים. אבל אני כמדינה מסייעת רוצה לקבל נציגות בזה העיקר צריך לעשות".
אהוד ברק, גלובס
על המשבר הכלכלי וחילוץ הטייקונים 26.12.2008

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי