זקוקה לכם ומבקשת את עזרתכם בפריימריס

Thank you for rating this article.

ובכן יש בחירות. ויש תקווה באוויר, ובצדה החובה והצורך לשמר את דרכנו האידיאולוגית בתוך המפלגה.

בעוד חודש, 13 בינואר, יום שלישי, אתמודד בפריימריס לרשימת חברי הכנסת של מפלגת העבודה.

שלי יחימוביץ'

המייל הזה הוא קריאת גיוס לכם, חברי ושותפי לדרך. לכל מי שרוצה להתנדב, להירתם, להוביל, לתרום ולעזור לי בקמפיין הקרוב.

במוצ"ש הקרוב, 13/12, שעה 19:30, בדיזנגוף סנטר בתל אביב – מזמינה אתכם למפגש ראשי מטות ופעילים ומתנדבים מרכזיים. מיקום מדוייק: קומה 4 - ליד הסופר פארם.



התפקדות.
זה עדיין לא ברור אבל יש מצב שמי שמתפקד היום ובימים הקרובים – יוכל להצביע. אז מי מכם שלא חבר מפלגה ורוצה להתפקד בשבילי מוזמן לעשות זאת ברגע זה כאן, ומי שרוצה להזמין חברים להתפקד יכול לעשות זאת This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

יש לכם רעיונות מגניבים לסיסמת קמפיין? בין שתיים לארבע מלים גג, שלחו This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. למייל הזה.

מי שרוצה לדלג על המשך קריאה וכבר רוצה להירתם מוזמן להקליק על הטופס משמאל להתנדבות.

זו קריאה לכל אלה ששותפים לדרך הארוכה והנפלאה שלנו לתקן את החברה הישראלית ולהפוך אותה למקום צודק, מוסרי ואופטימי יותר. לכל מי שחולק אתי חזון משותף, ואת המסע למימושו. לאלה שחלקו אתי רגעים קטנים וגדולים של אכזבה ועצב, ורגעים רבים של סיפוק, נצחונות קטנים וגדולים, ושמחה.
עשינו יחד המון, ויש לנו עוד הרבה הרבה הרבה עבודה. אנחנו מסתכלים על הפוליטיקה כעל כלי למימוש השקפת עולם, ממלאים את הכלי הזה בתוכן של אמת, מפשילים ידיים בכל פעם מחדש, ויוצאים לעבודה.
הרשימה הטובה ביותר. בקמפיין זה אבקש את אמונם, תמיכתם והצבעתם של 48 אלף נשים וגברים, שהתפקדו למפלגה והם חברים בה. יש שתי מטרות שלובות: להרכיב את הרשימה הטובה ביותר למפלגת העבודה, ולהיבחר כמה שיותר גבוה. את המטה אנחנו מקימים בימים אלה.


צו פיוס. הפריימריס לח"כים שונים מהפריימריס ליו"ר. בקלפי מסמנים הרבה שמות. שמונה ואולי אף יותר. יש מקום לכולם ואין צורך בהכרעות קשות ומפלגות. אלה פריימריס ששמים בהם בצד את מחלוקות העבר. מחבקים, מתפייסים, מסייעים לשותפים נאמנים לדרך, וגם חוברים לכוחות נוספים ומשתפים פעולה.


תרומות כספיות – חשוב ביותר. אתם כבר יודעים שכמו תמיד אני בוחרת שלא לקחת תרומות גדולות מבעלי הון, ומעדיפה הרבה תרומות קטנות ובינוניות מהציבור הרחב. ככה אני חייבת לכם, הרבים, ולא להם, המעטים. כל תרומה תתקבל בברכה. הנה הלינק לתרומות. התרומות משמשות לשכירת מטה ותפעולו, פליירים, חולצות, פלריגים, ציוד ועוד.
התרומות וההוצאות כמובן מדווחות למבקר המדינה ומבוקרות על ידו.

בקשתי אליכם שבחודש הזה, של קמפיין מהיר וקצר במיוחד, תירתמו בכל דרך שתוכלו, בכל מנת זמן שתוכלו להקציב לנו, ולפי ההעדפות והחוזקות שלכם.

הנה כמה דוגמאות למה שאפשר לעשות במסגרת ההתנדבות: פעילות מכל הסוגים באינטרנט וברשת; גיוס תומכים טלפוני;  העמדת הבית/הדירה שלכם או חדר בבית כמטה מקומי ליום הבחירות; פעילות בקלפי ביום הבחירות; העמדת הרכב שלכם עם עצמכם כנהגים; וכל מה שאתם יכולים להעלות על דעתכם. הנה שוב טופס ההתנדבות.

בעלי מקצוע שאנחנו צריכים – רואה חשבון, עורכי דין, גרפיקאים, מתכנתים, בוני אתרים - תוכלו לתרום לנו מכישוריכם ואנחנו נדווח על כך למבקר כ"שווה תרומה".

סוציאל דמוקרטיה כבר אמרתי? מקצתכם התמודדתם בעצמכם בבחירות פנימיות שונות. כל מערכת בחירות דמוקרטית מלווה במפחי נפש, ולפעמים במשקעים שנוצרים אפילו בין שותפים לדרך. אני מפצירה בכם לגלות גדלות נפש, ולהשאיר מאחור מחלוקות כאלה, שממילא תשכחו אותן מתישהו.  ובעיקר להפנים שדווקא כעת אנחנו חייבים לחזק את הדרך הסוציאל דמוקרטית בתוך המפלגה.

אני זקוקה לכולכם! צעירים ומבוגרים, אלה שמבינים פוליטיקה ואלה שבכלל לא, אלה שחברי מפלגה ואלה שלא, כל מי שאכפת לו, כל מי שמזדהה, כל מי שרוצה להושיט יד ולקחת חלק – תבורכו.


וכבר מראש אני מודה לכם תודה גדולה וענקית,
שלכם,
שלי.

ולסיום שוב: לחצו כאן לתרומות, כאן להתנדבותכאן להתפקדות, וכאן This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

"התנ"ך הוא המנדט שלנו. התנך שנכתב על ידינו בשפתנו העברית ובארץ הזאת עצמה הוא־הוא המנדט שלנו"
דוד בן גוריון, מתוך עדותו בוועדת פיל 1937

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי