גל אוחובסקי: דבר

Thank you for rating this article.

כולנו ניצבים שכם אחד להגן על חבר כנסת חביב, פגיע למראה, מפני "הנבזות האיומה" של העיתונאי גל אוחובסקי המבקש להרע לו,- וטוב מאד אנחנו עושים!!!

אבל רגע ?!

ומה אם בכלל לא אליו בעצם מתכוון מר אוחובסקי ? האם חשבתם על כך שגם זו אפשרות?

כי הנה, הסטטיסטיקה אומרת שעשרה אחוז מהגברים הם הומוסקסואלים. מה שאומר שאם בכנסת יש רק מחצית החברים שהם ממין זכר, סטטיסטית יש בה ששה הומוסקסואלים.

אחד מהם, חה"כ ניצן הורוביץ, נמצא לחלוטין מחוץ לכל ארון, ונראה שהמלה "גאה" תפורה בדיוק למידותיו. וזה לא מפתיע. בעיני ציבור בוחרי "מר"צ" אין בהומוסקסואליות שום טעם לפגם.

אנחנו מנחשים עוד אחד. זה שכולנו קמנו בחירוף נפש כאיש אחד ובנחישות להגן עליו. זה שסודו כל כך כמוס שכל המדינה מדברת עליו.

וזה משאיר לנו, סטטיסטית, עוד ארבעה.

בימים הרחוקים בהם אני עברתי תחקיר ביטחוני, הומוסקסואלית הייתה מום שמנע לחלוטין קבלת סיווג ביטחוני גבוה. מפני שזה היה סוד. ולכן פתח לסחיטה. היום זו "גאווה". אז מדוע בעצם שארבעת הנותרים,- סטטיסטית,- מבין הפוליטיקאים שהם גם כן,- סטטיסטית,- הומוסקסואלים, לא ייצאו גם הם, כמו ניצן הורוביץ, מהארון?

התשובה היחידה שאני יכול להעלות בדעתי היא שציבור המצביעים שלהם איננו הציבור של מר"צ. שבציבור שלהם גילוי שכזה, שהם הומוסקסואלים, יהיה שואה אלקטוראלית.

ארבעה. ( לפי הסטטיסטיקה. ) שלגביהם אפילו איננו מעלים כזאת על הדעת. רוק האדסונים כאלה, שלגביהם אין שום סיכוי לנחש.

אבל דווקא בשל כך,- לא בשל היותם הומוסקסואלים אלא בשל היותם בארון,- הם סיכון ביטחוני. סביר מאד שהם נתונים לסחיטה. סביר שיש מי שיודע, ואם כוונותיו אינן טהורות הוא יכול לאחוז,- ואולי אוחז ברגע זה ממש,- אחיזה עזה ומחרידה ולופתת באשכיהם.

מיהם ? אם הם מהאופוזיציה זה אולי לא כל כך נורא. אבל מה אם הם נמנים על מקבלי ההחלטות?

ואז השאלה של "נאורות מינית" או של "צינעת הפרט" הופכת למישנית. כי אם מקבל החלטות אצלנו נתון לסחיטה, זה אולי עניין של ביטחון המדינה.

חוץ מחה"כ ניצן הורוביץ, ואולי חה"כ החביב והפגיע למראה שכולנו בעדו, יש, לפי הסטטיסטיקה עוד ארבעה. ארבעה שמשום היותם בארון הם אולי, כולם או חלקם,- נתונים לסחיטה. אולי הם מהאופוזיציה. שאז זה לא חשוב. אבל אולי הם מהקואליציה. אולי הם מי שמקבלים החלטות במיליארדים. ואולי מי שמקבלים החלטות הנוגעות לעצם חיינו. לכן אני אומר: מר גל אוחובסקי. אם התכוונת לחבר הכנסת החביב והפגיע למראה מן האופוזיציה, גם אני מצטרף לקריאתו של חה"כ מר אראל מרגלית, וגם אני בהחלט מוותר על קולך. אך אם לא אליו התכוונת, אם אתה יודע על מישהו אחר, מישהו שביטחון המדינה דורש שייצא מן הארון, אז בבקשה, מר גל אוחובסקי: בבקשה, דבר !!!

"כדי לקיים את יסוד השבת בחיי ישראל אינני צריך להסכמים בין מפלגתיים... השבת בשבילי היא מעמודי התרבות העברית וההישג הסוציאלי"
ברל כצנלסון

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי