בוקר טוב בית שמש

Thank you for rating this article.

בוקר טוב חברים, בוקר טוב בית שמש!

הבטחתי לעדכן מידי שבוע על מטה המאבק על בית שמש.

אחלק את העדכון למעשה לשלושה :ציבורי, פוליטי ומשפטי.

ברור שתחום אחד משפיע על השני ולכן אסור לנו להרפות בשום תחום.

1. תרומות -נפתח חשבון בבנק לאומי בית שמש תחת השם :״ לא מוותרים על בית שמש״ מספרו יעלה בסטטוס זה בעוד כשעה וזה מרגש לראות אנשים שאין הכסף בידם תורמים את תרומתם הצנועה ואנו זקוקים לתרומות!
2. ביום חמישי הועברה פנייתנו ליועמש לממשלה עי עו״ד איתן הברמן מי שייצג אותנו בערעור.
3. הערעור שלנו אמור להיות מוגש כנראה מחר או מחרתיים עדכון תקבלו לכשיוגש. כל מי שיש בידו עדות על הליכים לא תקינים זה נחוץ לנו מאוד שיפנה למשל אלי ונחבר את אחד מעורכי הדין בנושא!
4. בשבוע שעבר הייתה הפגנה שאורגנה עי המטה הצעיר ומגיע לצעירנו ישר כוח על פעילותם שהמסר שלה היה : הלוויה לשלטון הדמוקרטיה והחוק שבסיומה נתקיימה עצרת בהשתתפות מאות אנשים בכיכר נעימי מול בניין העיריה.
5. מחר בבוקר מתוכננת ישיבת ועדת הפנים בכנסת בנושא חוקיות הבחירות בבית שמש ובהשתתפות מוזמנים המטה הצעיר מארגן שיירה לשם אך אני מבהיר כי אנשים לא יוכלו להיכנס לישיבה אם לא הוזמנו קודם ולדעתי זה בלתי אפשרי כבר להיכנס לשם מבטיח עדכון ישיר מהועדה!
6. בהתאם להתפתחויות אנו נתכנס שוב ואני אציע לקיים עצרת ביום חמישי הקרוב(בין לבין אני שומע שנקבעה סופית הפגנה ביום חמישי בשבע וחצי בקניון נעימי!).
7.חכ שלי יחימוביץ יו"ר העבודה ויו"ר האופוזיציה הייתה אורחת סניף העבודה במסגרת הפריימריז והצהירה על בקשתה לא לאשר ולהכריז על תוצאות הבחירות בטרם תסתיים החקירה!

כמה דברים מהגיגי ליבי:

אני אוהב את בית שמש והמדינה שלי ואני לא מוותר על בית שמש והמדינה!

אני נפעם מכמות הטלפונים ומהתעניינות התושבים במה שקורה וזה מחמם את הלב כי הכוח הזה מבטיח כוח למאבק הציבורי וזה מה שצריך.

ראיתי הלילה את החדשות מערוץ עשר ביום שישי ונדהמתי מתגובת ראש העיר ובערותו!

מהיום כשישאלו אותי מי גר בבית שמש? אגיד כל עם ישראל :גייז, לסביות וחרדים!

מה קרה לך אדוני ראש העיר אנשים יקרים אלה שבבערותך אמרת: שמשרד הבריאות..... משטרה ... מטפים בהם!? הם אינו ואחיותינו ,אחיך ואחיותיך בנינו בניך בנותינו ובנותיך!

איך אתה מעז והרי בקהילה החרדית הם קיימים והם לא בני אדם!

בני אדם ומהטובים שבהם , בושה וחרפה!

הופתעתי מתגובתו החלשה של אלירן כהן . מה קרה לך אלירן איפה הגאווה צא ופעל אנחנו בני בית שמש מחבקים אתכם לנוכח תגובה מחרידה זו!

ראש העיר דיבר על הסתה כנגד החרדים ומה עם דבריך אלה זוהי לא הסתה זה חמורה מאוד!

אני ממשיך להזהיר לבקש מכל התושבים והחברים היזהרו בתגובות בוודאי בלי אלימות וגם למילים יש משמעות ולכן בואו נשמור על קוד דיבור ראוי.

אני חוזר ואומר בית שמש היא מיקרו קוסמוס של החברה בישראל, אם המדינה תוותר על בית שמש היא תוותר על המדינה ,מה שיקרה בבית שמש יהיה דוגמא למה שיקרה במדינה .

אסור לוותר ולהתפשר על החוק ולא אתן לעבריינות להשתלט לא על העיר בוודאי לא על המדינה כי אין לי עיר אחרת ובוודאי לא מדינה אחרת!

מכאן שהלחץ צריך לעבור לפוליטיקאים ולראשי המפלגות וטרם שמעתי את ראש הממשלה ביבי, את יאיר לפיד ,בוודאי לא נפתלי בנט ובעיקר אני מחכה לתגובתו של .... ליברמן!

אני תקווה , שעסקאות אפלות ושיקולי קואליציה לא יהיו סיבה למכירת בית שמש ולכן אציע להתחיל לפעול ולקיים אוהלי מחאה ליד בתי כל השרים כבר השבוע!

כל יום אני שומע מי נפגש עם ראש העיר ואני מבקש להבהיר כאן שאני מחויב לעירי , ליושר הפנימי שלי ולבוחרי בתשובה אני במועצת העיר למרות ניסיונות החרדים ונבחרים ממועצת העיר מהגוש הציוני, פוליטיקאים קטנים ואנשי תקשורת בבית שמש למנוע את כניסתי ולצערם נכשלו!
מי שבודק אצלי שיחפש קודם אצלו ואם אצטרך אבהיר בדרכי ועל פי לוח הזמנים שלי כל דבר. אני אוהב את העיר שלי ואת המדינה שלי אני אוהב את התושבים ושלטון החוק מעל הכול ולכן אני לא מוותר על בית שמש ולא מוותר על המדינה שלי!

זהו המפתח להצלת בית שמש ואעשה הכול לשם כך.

"העזה ורומנטיקה בשאיפה ובמחשבה, וריאליזים גמור בהגשמה"
יוסף שפרינצק, ועידת היסוד של מפא"י 6-7.1.1930

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר 20 שנה, הבמה הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.

יצחק רבין 2016 - נלחמים בהסתה

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי