אני יודע מה האמת שלי

Thank you for rating this article.

בימים האחרונים שמעתי הרבה תובנות ציניות ולגלגניות מצד פרשנים שתמיד יודעים הכל. אני לא יודע הכל אבל אני יודע מה האמת שלי.

hertzogבשנה האחרונה קיבלתי מידי יום פניות להיכנס לממשלה. לכולן עניתי: לשבת שם בלי להחזיק את ההגה- לא מעניין אותי. אני לא וועדת קישוט.

השמועות על פריצת דרך היו מוקדמות. עד לרגע זה לא הונחה בפנינו הצעה הולמת - אם תהיה הצעה ראויה נשקול אותה ברצינות. כולם אוהבים את המושג "אחדות". אבל בעיניי מה שקובע היא שאלת הדרך המשותפת.

אם אקבל את המנדט לעצור את מסע ההלוויות הבא ולבלום את סכנת החרם הבינלאומי, להחזיר את ארצות הברית ואירופה להיות בנות ברית, לפתוח משא ומתן עם מדינות האזור ולהיפרד מהפלסטינים לשתי מדינות כדי לעצור את מסע הטרור המתמיד - אז אדע שהידיים שלי מחזיקות בהגה.

אם אקבל מנדט להוריד את יוקר המחיה, להגן על הציבור במתווה הגז, לשמור על בית המשפט העליון, לבעוט לכל הרוחות את החקיקה הגזענית המתועבת– כשזה יקרה אדע שהידיים שלי מחזיקות בהגה.

אני מודאג ומוטרד מהיקף השנאה ברחובות, האלימות, הגזענות וההסתה נגד אישי ציבור, קציני צבא ושופטים. יש לכולנו אחריות להפחית את השנאה ברחובות ולחזק את הפיוס הפנימי.
עד לרגע זה וכפי שנאמר כל הזמן – לא הונחה הצעה שתואמת את הקווים האדומים שלי.

שמעתי את הלגלוג הסרקסטי ואת הנבואות על קץ דרכי הפוליטית אין ספור פעמים בחיי, מצד אותם פרשנים שהוכו בתדהמה כשהבאתי 24 מנדטים, יותר מכל מועמד בדור האחרון והובלתי את מפלגת "העבודה" ו"המחנה הציוני" לסף כיבוש השלטון.

תפקידו של מנהיג לעמוד על האמת שלו, לא להיכנע לנהמות אלימות ולשרירי אגו, ולא להעניש את הציבור בדרדור מצב המדינה לפעולות שסופן שכול וצער! עד כאן! אני אחראי גם לגורלם ולחייהם של אלה שלא בחרו בי.

גם כשערימות מילים אלימות ומסיתות שוטפות את התקשורת והרשתות החברתיות אני לא שוכח שציניות והומור תפל לא באים במקום מנהיגות, אחריות ושיקול דעת קר ומפוכח.

תפקידו של מנהיג לעמוד מול כל אלה, בלי חשש, להוביל ולנצח!

=========

מעמוד הפייסבוק של חכ הרצוג

"שלום יבוא כשהערבים יאהבו את הילדים שלהם יותר משהם שונאים אותנו"
גולדה מאיר

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - לא נשכח

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי