יא-יא מתמודד למזכל מפלגת העבודה

Thank you for rating this article.

החלטתי להתמודד בבחירות לתפקיד מזכ"ל מפלגת העבודה שיתקיימו באמצע ינואר. אני יוצא לדרך באופן רשמי ואשמח שתהיו שותפים ושותפות שלי לדרך.

אמ;לק - זה סטטוס אופטימי. אפשר לחזור להיות רלוונטיים - אפשר לבנות כאן אלטרנטיבה לשלטון הימין.
יא יא פינק*
רבים מכם חברים ושותפים, ואני מודה שמעט מביך אותי לשבח את עצמי כאן כפי שנהוג בקמפיינים. רק אומר, בתמצית, שאני מאמין שהעובדה שאני גם אדם אידיאולוגי, וגם איש ביצוע וארגון עם רקורד מוכח של יזמות, ניהול תקציבים והפיכת רעיון למעשה משמעותי, הופכת אותי למאוד מתאים לתפקיד החשוב והמשמעותי הזה.

אני אופטימי ויודע בוודאות שיש לנו יכולות וגם חובה לחולל תיקון ושינוי במפלגה שלנו ובמדינה שלנו.
*
תנועת העבודה הקימה את המדינה שלנו. זה קרה כנגד כל הסיכויים - הערכים והמעשה שלנו הם שהגשימו את החזון הציוני וזה הזמן שלנו לחזור ולהגשים. 

המדינה זקוקה לערכים האלו גם היום, כמו אוויר לנשימה; חתירה לשלום שתבטיח את המשך החזון הציוני, בצד ביצור בטחון המדינה, מדינת רווחה מודרנית ברוח סוציאל-דמוקרטית, ציונות בצד ערכים אוניברסלים של דמוקרטיה, חופש ביטוי ושמירה על כבוד האדם וחירותו, ממלכתיות ולא פירוד ופיצול, יהדות ששייכת לכולם, יהדות של "זכור כי גרים היינו בארץ מצרים", יהדות של תיקון שבה כל בני האדם נבראו בצלם אלוקים.

רבים מכם, כמוני, יודעים ומאמינים שהרמת ידיים ודכדוך הם לא אופציה, ובטח שאינם תוכנית פעולה. 
התפקיד שלנו הוא לקחת אחריות, להדליק מחדש את הניצוץ. לא בדיבורים, במעשים. 

תוכנית העבודה שלי מוכנה ואם תתנו בי אמון ותבחרו בי, אני מתכוון להפשיל שרוולים, עם כמות אדירה של אנרגיה ושותפים רבים לדרך ולבצע אותה.

תוכנית העבודה שלי

הנה כמה חלקים ממנה:

-ערכים זו לא מלה גסה-
בנייתה של תעודת זהות אידיאולוגית גאה ולא מגומגמת. הובלת ועידה אידיאולוגית יסודית ומעמיקה, בכיסוי תקשורתי נרחב, בהשתתפות אלפי פעילים ופעילות, שם יגובש מצע המפלגה ותכתב, בשיתוף משפטנים ואנשי רוח, חוקה לישראל. מפלגת העבודה חייבת להוביל את השיח במדינה ולא להיגרר אחרי הימין. כי מי שמוביל שיח באים אחריו, מי שמובל ומחקה - נמוג.

-פתיחת שורות-
נגייס מנהיגים נוספים מבחוץ לשדרת המנהיגות הקיימת במפלגה, נפתח את השורות לעוד אוכלוסיות ועוד קהלים, תוך מתן ייצוג הולם ואמיתי לקבוצות השונות בחברה הישראלית. הכנסת כוחות חדשים להנהגת המפלגה תחזק אותנו.

-חיבור, הכלה, ויתור על האגו-
נייצר תכנית עבודה שנתית משותפת ושולחן עגול קבוע לנו ולארגונים האזרחיים, החינוכיים והפוליטיים שפועלים ברוח ערכי תנועת העבודה. יש רבים כאלה שעושים עבודה נפלאה וברור כשמש שכשנשכיל לחבר כוח לכוח – השמיים הם הגבול.

-כוחנו באחדותנו-
אני לוקח על עצמי, ואף יודע בוודאות שאני מסוגל לעשות זאת, להפסיק את ההתכתשויות הפנים-מפלגתיות, לייצר איזונים ובלמים ולכוון את כל האנרגיה החוצה - אל היעד של החלפת השלטון. אחד הכלים המעשיים לכך (שצריך היה להיעשות כבר מזמן) הוא הפסקה של הרצף הבלתי נגמר של בחירות פנימיות מכל הסוגים וריכוזן למועד אחד פעם בארבע שנים. בלי משחק במועדים, בלי התזות ראשים ובלי תסיסה תמידית. חגיגה דמוקרטית ומיד לאחריה - שיתוף פעולה רציף וקבוע בין כל הגורמים במפלגה.

-מספאם מטריד לשותפות-
קדמה טכנולוגית אינה הטרדה בלתי פוסקת של החברים בהודעות אסמס ובמיילים, אלא שקיפות, נגישות למידע, ופישוט תהליכי השתתפות. נהיה חוד החנית של הקדמה הטכנולוגית ושיתוף הציבור בפוליטיקה הישראלית. נקיים תהליכי קבלת החלטות בהשתתפות מאות אלפי אזרחים באמצעות אפליקציות מתקדמות, נרחיב את השקיפות הפנים-מפלגתית, נפרסם פרוטוקולים ואת הלו"ז שלי באתר המפלגה, נהפך את התקציב (הסודי) לשקוף, נבנה מחדש את מוסדות המפלגה, נצמצם את הספאם, נקבע "דיבייט" לפני כל התמודדות משמעותית ועוד.

-מלמטה למעלה-
בניית עשרות תכניות עבודה מקומיות והקמת גרעיני תנועת עבודה בדרום ובצפון, תוך הפניית משאבים רבים להגדלת פעילות השטח והרחבת הכוח המוניציפאלי שלנו בערים השונות ובמועצות האזוריות בכל רחבי הארץ.

*
עד כאן כמה מהתכניות שאני מייחל בכל לבי שתתנו לי הזדמנות להגשים, יחד נבנה כאן אלטרנטיבה. 

יש לכם רעיונות נוספים? רוצים לקבל את קורות החיים שלי ופירוט הדברים שעשיתי? מעוניינים להיפגש ולשוחח אתי? רוצים לסייע לי בקמפיין? כתבו לי כאן בתגובות, או בפרטי ונחזור אליכם.

לסיום, תודה מעומק הלב לח"כ חיליק בר, המזכ"ל היוצא, על שש וחצי שנים ארוכות בהם היה לסלע איתן אל מול הסערות והמשיך לדחוף את העגלה בדרך אל היעד.

תודה למאות שכבר מסייעים לי, מעריך זאת מאוד מאוד ומזמין אתכן/ן להצטרף לדרך כאן בתגובות או בפרטי.

אוהב אתכם,
שלכן ושלכם.

=========

מעמוד הפייסבוק של יא-יא פינק

"לציונות הגעתי מתוך יהדות; לסוציאליזם הגעתי מתוך הגינות"
זלמן ארן

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי