החבר אברהים אבו-סבייח נפטר

Thank you for rating this article.

הלילה נפטר חברי היקר אברהים אבו-סבייח*, שהקדיש את חייו למאבק למען שוויון זכויות לאוכלוסייה הבדואית. אברהים פעל ללא לאות למען מטרה זו כמעט עד ימיו האחרונים, שעברו עליו בסבל רב בשל מחלתו.

אבו-סבייח

הלך מאיתנו איש יקר שכולו לב, מהפעילים הבולטים במפלגת העבודה ואחד המנהיגים המכובדים ביותר במגזר. זוהי אבדה ענקית.

יהי זכרו ברוך,
אללה ירחמו.

עוד הוסיפו באתר המפלגה "מפלגת העבודה נפרדת בצער רב מאיברהים אבו סביח ז"ל, מנהיג המגזר הבדואי במפלגת העבודה שנים רבות, חבר ועידה פעיל ומנהיג ציבור רב פעלים. תנחומינו למשפחתו, חבריו ומכריו הרבים. יהי זכרו ברוך"

* התמונה מכנס פריימריס שהתקיים בסניף רמת-השרון של המפלגה ב5.1.2015

===

מעמוד הפייסבוק של ערן חרמוני

"התנ"ך הוא המנדט שלנו. התנך שנכתב על ידינו בשפתנו העברית ובארץ הזאת עצמה הוא־הוא המנדט שלנו"
דוד בן גוריון, מתוך עדותו בוועדת פיל 1937

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

מעל 22 שנה, הבמה הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.

העבודה בסקרים

נכון לתאריך 24.6.24, העבודה-מרצ עם 11 מנדטים (N12), העבודה 5 ומרצ 4 מנדטים (מעריב)
למעקב סקרים

יצחק רבין - 2013 אוניברסיטת תל-אביב

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי