על הבעיות במפקד

Thank you for rating this article.

קצת על מה שקורה אצלנו במפלגה. כל כך הרבה ספינים ודיסאינפורמציה שאני מוצא לנכון להסביר:

אבי גבאיבכל סקר שנעשה ע"י כל מועמד שהוא, עולה שאני עולה לסיבוב השני, כך שאני מתייחס לענייני ההוגנות ממקום של הצלחה ולא של מי שחש בבעיה.

יש לנו 3 טענות ודרישות פשוטות בעניין המפקד ובכלל:

1 - על פי החוק בישראל, אסור לשלם את דמי ההתפקדות עבור מי שאינו בן/ת זוג או ילד/ה שלהם. לכן ביקשנו שהמפלגה תעשה את מה שנעשה בכל מערכות הבחירות האחרונות ותבדוק את אמצעי התשלום שבהם שולם עבור 4 מתפקדים ויותר. במידה ויש הסבר סביר (משפחה מעל 4 אנשים בוגרים, הכל בסדר). במידה ולא שיבדקו מה הרקע ואם צריך לפסול אז לפסול.

2 - על פי החוק בישראל אסור לאדם להתפקד במקביל לשתי מפלגות או יותר. דרשנו לוודא שאין מתפקדים כפולים. ידוע שיש קבלני קולות שפוקדים את אותו אדם ל-2 מפלגות שונות ו-"סוחרים" באותם מתפקדים, תמורת כסף או טובות הנאה אחרות, מפריימריס לפריימריס במפלגות השונות.

3 - שעות ההצבעה - משום מה, בשונה משתי מערכות הבחירות האחרונות (לפחות) קוצרו לשעה 21:00 בערב לעומת 22:00 בעבר. לא סביר. אנשים עובדים חוזרים מהעבודה, עומדים זמן רב בפקקים, רוצים להיות עם המשפחה בערב, והדבר יביא לאחוז הצבעה נמוך שמשרת את מי שנשען על מצביעים מסוג מסוים.

הדרישות פשוטות, היישום פשוט וקצר ובשום דרך לא אמור להביא לדחיית בחירות.

לגבי העתירה של דינה דיין והפרסומים בעניין בסוף השבוע ברור לכל שמדובר במעשים פסולים שיש להוקיע ולהעביר אותם מעולמנו אם אנחנו באמת חפצי שלטון.

תיקון של 3 הבקשות הטכניות יביאו לבחירות הוגנות יותר וכך נתקדם לשלב החשוב יותר, ניצחון בבחירות החשובות יותר, אלה שמול הליכוד והמחנה של נתניהו.

=====

מהפייסבוק של אבי גבאי

"האלימות היא כרסום יסוד הדמוקרטיה הישראלית. יש לגנות אותה להוקיע אותה לבודד אותה. זו לא דרכה של מדינת ישראל. בדמוקרטיה יכולות להיות מחלוקות אך הכרעה תהיה בבחירות דמוקרטיות ..."
יצחק רבין, נאומו האחרון 4 בנובמבר 1995

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי