סיימתי לשתוק - עמיר פרץ צריך להודיע על פרישה

Thank you for rating this article.

עמיר פרץ צריך להודיע היום על פרישה. לא מהמרוץ לראשות המפלגה אלא בכלל, מהחיים הציבוריים.
==
אראל מרגליתסיימתי לשתוק. 
 המפלגה שלי, מפלגה שנולדתי בה ושמעולם לא עזבתי אותה, נחטפה בידי מאפיה שרוצה לגנוב את הבחירות ולסחוט את המועמדים. 
 אני נדהם ומזועזע משיחות הסחיטה, מסרוני האיום וניסיונות ההשתקה של מטה עמיר פרץ נגד מועמדת וחושפת השחיתות דינה דיין. 
ידענו להילחם עד חורמה בשחיתות של נתניהו, עכשיו צריך להציל את הבית שלנו פנימה. 
=
 הבוקר חושף ידיעות אחרונות את שיחות הסחיטה לדינה דיין, ש"חטאה" היה שחשפה את השחיתות במפקד העבודה, ופנתה על כך לבית הדין של המפלגה:
 "ממש לא כדאי לך לעשות שטויות, להתעסק בפרוצדורות ולהצטייר כגזענית- אנחנו יודעים מי החברים שלנו ולדאוג להם (תראי את שמולי וסוויד), תכתבי את המכתב שאת מושכת את העתירה ואנחנו נדאג לך. תאמיני לי זה יוציא אותך גדולה. אל תפספסי את הרכבת הפוליטית כי רק פעם בחיים היא תעצור עבורך בתחנה. בגלל טיפשות שלך כל החברים לא יתמכו בך ברשימה לכנסת ואת תעמדי במצב לא נעים ובלתי הפיך, אל תאבדי לגיטימיות בשביל שורה בעיתון, מי שיילך עם שטויות כאלו לבית משפט יפסיד ויצטרך לשלם בהוצאות. שהכול יישאר בינינו" http://www.yediot.co.il/articles/0,7340,L-4967487,00.html

ומה היה חטאה של דינה דיין? חשפה שחיתויות. לא דמיון פרוע, הכל כבר פורסם, והצטברו למסה קריטית שפשוט לא תאומן. 
 ==היא חשפה את השחיתות של עמיר פרץ כשפקד פעילים פיקטיביים במגזרים שונים, רשם בשם שלהם את הטלפון של העוזר שלו, שכשהתקשרו אליו חיקה מבטא ערבי (!) וניסה למנוע את חשיפת השחיתות. (קראו כאן: http://glz.co.il/1363-96414-he/Galatz.aspx
 "תחקיר גל"צ: כך פקד מטה פרץ אזרחים ערבים לעבודה וחלקם אף ללא ידיעתם").

==דינה דיין חשפה פירצה במערכת המפקד שאיפשרה שינוי, מחיקה והוספת פרטי מתפקדים, לרבות החלפת שמות של שלי יחימוביץ ויצחק הרצוג (!) (קראו כאן: חדשות 2: חשד לאי סדרים קשים במפקד העבודה פרסום ראשון: פרצת אבטחה גרמה לשיבושים http://old.reshet.tv/…/news/Pol…/Politics/articlenews,236206).

==דינה דיין חשפה, ורועדת לי היד לכתוב את זה, שפעילים של עמיר פרץ פקדו בשדרות אנשים בתמורה לתלושי מזון (!) לרמי לוי. תתפקד בתשלום, קבל החזר באוכל. יותר נמוך ועלוב מזה לא יכול להיות, ועוד ממי שנושא את שם הפריפריה על שפתיו. (קראו כאן:http://www.kan.org.il/Item/?itemId=16819 "חברת מפלגת העבודה: קיבלתי מפעיל של עמיר פרץ שוחד לכאורה בצורת תלושים של רמי לוי.").

זיופים, מתפקדים פיקטיביים, ואיומים על חושפי שחיתויות לא יהיו במפלגה שלי. (קראו כאן: http://www.haaretz.co.il/news/law/1.3951250 "תלונות על המפקד שערך עמיר פרץ בחודשים האחרונים הביאו להקמת צוות בדיקה שגילה בעיות בטפסים של כ-111 אלף מתפקדים", וגם כאן: " http://www.haaretz.co.il/news/politi/.premium-1.4104242 "מבקר הפנים של העבודה: לבדוק פרטי מתפקדים מחשש לרישום פיקטיבי").

זוהי מפלגה שאני נמצא בה שנים, שנולדתי לתוכה, שמעולם לא עזבתי אותה, לא ל"עם אחד", לא ל"תנועה". לא הלכתי ולא חזרתי. לא בימים טובים ולא בימים קשים.

חברות וחברים, 
ידענו להילחם עד חורמה בשחיתות של נתניהו, עכשיו צריך להציל את הבית שלנו פנימה. 
1) יש למנות חוקר חיצוני לשחיתות המפקד מיידית. 
22) עמיר פרץ צריך להודיע היום על פרישה. לא מהמרוץ לראשות המפלגה, אלא מהחיים הציבוריים בכלל. רק ניקיון כפיים יאפשר למחנה השמאל להילחם בשחיתות של ביבי.
 לא ניתן להילחם בשחיתות של נתניהו כשחמאה על ראשה של המפלגה. כמאמר הביטוי "טובל ושרץ בידו". על המפלגה הערכית והשורשית בתולדות המדינה להסיר את ענן החשדות ולשמור על טוהר כפיים.

ומילה אחת לשאר המועמדים וחברי הכנסת: הצטרפו למאבק. אל תפחדו. תילחמו בשחיתות. נעשה את זה יחד. זה לא נעים, זה לא מתגמל, אבל זה הדבר הנכון לטווח ארוך. 
 לא מספיק לדבר על "פוליטיקה חדשה". צריך לעשות אותה. לא מספיק להגיד ש"שחיתות זה רע" – צריך להילחם בה. לא רק באמירות מול מצלמות – אלא במעשים. 
 == אני מברך את יו"ר המפלגה יצחק הרצוג שהיה הראשון להודיע על תמיכתו בביעור השחיתות ובצורך למנות חוקר למפקד. אני מברך את עמירם לוין שהצטרף לקול ברור נגד השחיתות. כך על שאר המועמדים לעשות: או שאתה נגד שחיתות, או שאתה מאפשר אותה. אין באמצע.

ועוד הצעה לעמיר: סע עכשיו למצפה רמון, תתנצל בפני דינה דיין. 
בושה.

"אין הצבא קובע על דעת עצמו אפילו את מבנהו סדריו וקווי פעולתו ... ארגון הצבא ועיצוב דמותו כל אלה הם בסמכותם היחידה של הרשויות האזרחיות: הממשלה, הכנסת והבוחרים."
דוד בן גוריון, צבא ובטחון עמודים 141-142

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי