ציפי לבני תשתמש כיו"ר האופוזיציה

Thank you for rating this article.

היום עשינו צעד חשוב מאוד בדרך לניצחון.

ציפי לבנילפני שנה נבחרתי לתפקיד יושב ראש מפלגת העבודה.

נבחרתי משום שהבטחתי להתמקד בניצחון, בשכנוע ציבורים נוספים ובבניית אלטרנטיבה שלטונית חזקה.

לפני כחודש יש עתיד כרתו ברית עם ליברמן. ברית אחים. יש עתיד התייאשו, ויתרו והניפו דגל לבן. הם אמרו בעצם שאת השלטון הזה אי אפשר לנצח, ולכן הם מצטרפים אליו.

גם אני עברתי שנה לא פשוטה אבל אני לא מוותר וממשיך להילחם על החלום להקים כאן אלטרנטיבה ראויה.

כשראינו את שותפנו באופוזיציה מרימים ידיים ומחפשים את הדרך לממשלת נתניהו הבנו שהגיעה השעה לאחד מחדש את הכוחות ולבנות את המחנה.

בשיחותיי עם ציפי לבני, ראינו עין בעין את הדרך שבה על האופוזיציה לפעול, ועל כן מצאתי לנכון שמי שראויה להוביל את התפקיד הזה לשמש כיו"ר האופוזיציה – היא ציפי ליבני.

אין כל ספק שציפי לבני מביאה איתה לתפקיד הזה את הניסיון העצום שלה, בעיקר בנושאים המדיניים והביטחוניים, את ההיכרות עם כובד האחריות נוכח התפקידים הרבים שמילאה בממשלות ישראל, ואת הידע והפרספקטיבה הייחודית שמעטים מחזיקים בה במערכת הפוליטית הנוכחית.

שנינו מסכימים כי המחנה הציוני הוא הזדמנות גדולה. הוא בסיס של בית פוליטי רחב ועוצמתי שמייצר תקווה וערוץ אמיתי להחלפת השלטון.

בשבועות האחרונים שוחחתי עם רבים. עם חברי הכנסת שלנו, עם בכירים רבים בעבר ובהווה, ועם חברים במפלגה. יש קונסנזוס שהמחנה הציוני הוא נכס. נכס שיש לשמר אותו ולפתח אותו.

אני רוצה לציין במיוחד את חברת הכנסת שלי יחימוביץ, שותפתי הקרובה, שלקחה חלק פעיל בסיוע ובבנייה של השותפות הנוכחית של המחנה הציוני, שהודיעה לי על רצונה להישאר כיושבת ראש הועדה לביקורת המדינה, מי שעוקב אחרי ישיבות הועדה מבין מדוע.

המחנה הציוני כבר הוכיח שהוא יכול להוות גורם משנה מציאות. נעבוד יחד כדי להביא עוד שחקנים, גופים ותנועות להצטרף אלינו בדרך להחלפת השלטון. אני משוכנע שנצליח, וקורא לציבור הישראלי להצטרף אלינו, בדרך לניצחון.

====

מעמוד הפייסבוק של אבי גבאי

"הגשמת האידאה איפוא באופן חלקי היא יותר חשובה לנו מאשר מלחמה עקשנית בעד התפיסה האבסולוטית של הרעיון"
פנחס לבון, גורדוניה - חוב. ט' יוני 1929 עמ' 21-22

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - שיר לשלום

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי