הבעיה הגדולה של מחנה השמאל היא אתם

Thank you for rating this article.

לסיכום הבחירות.

הבעיה הגדולה של מחנה השמאל היא לא ביבי, היא לא גנץ, לא לפיד. הבעיה היא אתם.

צריך לומר ולהסביר את זה עכשיו, כדי שאולי הציבור הרחב הזה יזכור את זה במערכות הבאות.
אתם, אנשי שמאל, שותפים לערכים שלי, לא הפנמתם שמלחמות על דרך ואידאולוגיה לא עושים בסיסמאות, אלא בבניית אלטרנטיבה לטווח ארוך.
לא עושים את זה בזלזול באנשי ימין שמצביעים לליכוד ולמפד"ל. עושים את זה על ידי הצבעה אך ורק למפלגות שמאל. למה? כדי לייצר ולייצב אלטרנטיבה ברורה עם ערכים לטווח ארוך.

היום, אפריל 2019, גוש השמאל האמיתי והיציב עומד על עשרה מנדטים (עשר מנדטים בלאט!), לא כי אין אנשי שמאל בציבור, אלא משום שמצביעי השמאל איבדו את הדרך. הם מחפשים כוכב. הם לא מצביעים על דרך.

צאו מההיסטריה ותנשמו.

לא חברים, הימין בשלטון לא כי מהסיבה שאתם חושבים, לא כי יש המוני ימנים מטומטמים שמצביעים ליכוד ומפדל (תראו איזה בעיטה נתנו לבנט שניסה לפתוח מפלגה משלו), הימין בשלטון כי זה המחנה היחיד היום עם דרך וערכים. (שאפו למצביעי הימין החכמים והערכיים!). אם תזכרו את זה פעם אחת ולתמיד, אולי בבחירות הבאות תיהיה מפלגה אחת ברורה בשמאל (עבודה) עם 30 מנדטים, תיהיה מרצ עם 8 מנדטים, תיהיה יש עתיד עם 5 מנדטים. הליכוד ינצח שוב, אבל המנהיג הבא ימשיך להדהד את הערכים, עד שנצליח באמת לנצח. בדיוק כמו שבגין עשה, בדיוק כמו שביבי עשה (כששרון ואלמרט שתו לו את כל המנדטים, הם לא התייאשו, הם צרחו מגרונם את הערכים שלהם, והאמינו להם, והם חזרו לשלטון).

במקרה כזה, כל אדם ראוי שירצה להוביל את מחנה השמאל, עם הערכים שמתאימים למחנה הזה, ידע בדיוק באיזו מפלגה הוא צריך להתמודד (לא, הוא לא יצטרך להקים עוד מפלגה).
ואז ... בבוקר של יום הבחירות ידע כל מצביע בדיוק לאיזו מפלגה הוא צריך להצביע ע"פ ערכיו, ולא לפי סקרים ואסטרטגיות ספוקלטיביות שלא מחוברות למציאות (וואו כמה שמעתי כאלו, כולם חנן קריסטל).

יום עצוב לכל האנשים שמאמינים בערכי השמאל, בערך השלום והשוויון, בערכי חופש הבחירה, ולדעתי גם לאנשים שמאמינים בערכים העמוקים והשורשיים של העם ביהודי.
תחשבו על זה עכשיו, תזכרו את זה בפעם הבאה כשאתם הולכים לקלפי ועוד מערכת בחירות אחת, או שתיים, אנחנו נקח את זה.

ככה עושים מהפך. 

===

מעמוד הפייסבוק של דרור קונסטנטינס

"העבודה. מפלגה ציונית, סוציאל דמוקרטית, בית מוגדר וברור מאז 1968"
אפרת רייטן, טוויטר 11.7.22

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר 20 שנה, הבמה הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.

יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי