לא יושבים בממשלת נתניהו

Thank you for rating this article.

מפלגת העבודה לא תשב עם בנימין נתניהו - חברי הסיעה בכנסת מבהירים.

אבי גבאי, יו"ר: "במהלך החודש האחרון מפלגת העבודה קיבלה מספר הצעות להשתלב בממשלה. 
ההצעה האחרונה אמש כללה התחייבות לחבילת צעדים לשמירה על הדמוקרטיה. לרבות ביטול חקיקת פסקת ההתגברות, החסינות, חוקים פרסונלים ועוד. 
חברי הסיעה דנו בהצעה והחלטנו לא לקבל את ההצעה.
עמדתנו נותרה שאין מקום לבחירות נוספות ועל הנשיא לתת את המנדט להרכבת הממשלה לחבר הכנסת בני גנץ" (טוויטר, 29.5 19:47)

עמיר פרץ, ח"כ: "לא אנחנו נהיה גלגל ההצלה של נתניהו. לא נכנס ולא נשב בממשלתו. כל אפשרות אחרת היא הפרה של כל מה שהבטחנו לציבור. מה שהבטחנו נקיים" (טוויטר, 29.5 19:20).

שלי יחימוביץ', ח"כ: "אני מתרה בכל אדם ממפלגתי שעולה בדעתו לגזור קופון מהרס המפלגה ולהצטרף לממשלת השחיתות של נתניהו, שהוא ישלם על כך מחיר כבד. עוד מעט נואמת במליאה ואתייחס לזה" (טוויטר, 29.5 19:31).

טל רוסו, ח"כ: "אז כן, הליכוד העלה הצעה. בהתייעצות משותפת עם חברי הסיעה החלטנו לפסול על הסף את ההצעה. בנאום הבכורה נאמתי שהפוליטיקה לא תשנה אותי. והתכוונתי לכל מילה. מקווה שנתניהו יחזיר לנשיא את המנדט כפי שראוי לעשות. ואתם תתחילו להפשיל שרוולים, יש לנו הרבה עבודה" (טוויטר, 29.5 19:58).

איציק שמולי, ח"כ: "הבטחנו בבחירות שלא נשב עם נתניהו. הבטחות יש לקיים. אין לי שום כוונה לכהן בממשלה תחת בנימין נתניהו עם כתב אישום ולספק חומת מגן לשחיתות. אני קורא גם לחבריי לדחות לאלתר את ההצעה" (טוויטר, 29.5 19:22).

סתיו שפיר, ח"כ: "שעות לפני הדדליין להרכבת הממשלה נתניהו עסוק בספינים ומנסה לקנות לעצמו זמן - כשהוא חושב שכולם מוכנים להתקפל בפניו, הוא הרי כבר קיפל את רוב המערכות הדמוקרטיות לטובתו. אבל זה לא יקרה - אנחנו ננצח במאבק על הדמוקרטיה הישראלית, וכרגע החשוד שבורח ממשפט הוא האויב הכי גדול שלה" (טוויטר, 29.5 19:33).

ערן חרמוני, מזכ"ל: "אצל נתניהו המדינה זה הוא והוא זה המדינה. אזרחי ישראל? גורל המדינה? מבחינתו אלו רק כלים במשחק השחמט שהוא מנהל מול הפרקליטות" (טוויטר, 27.5 19:14).

"לא יהיה נורא אם ניסע לגוש עציון באשרת תייר"
יצחק רבין, אחרי ביקור בגוש עציון במערכת הבחירות 1977

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי