מה קרה לנו במפלגה

Thank you for rating this article.

חיכיתי עם הפוסט הזה מספר ימים כדי שהדברים ישקעו, התובנות תחלחלנה ובעיקר כדי לנסות ולהבין בעצמי מה קרה לנו במפלגה.

labor revital swidאתם, חברותיי וחבריי הכל כך יקרים, ועוד מאות אנשים שאינני מכירה, שלא מפסיקים להתקשר ולסמס - תודה, פשוט תודה.
בארבע השנים האחרונות פעלתי ועשיתי, כדי לצקת למילים "שליחת ציבור נאמנה" את התוכן הראוי להן - שבעיני הוא יותר ממקודש. לשרת את הציבור, לייצג אותו בכנסת, לעמוד ולהילחם בשביל הערכים שאתם ואני מאמינים בהם - זו זכות שנפלה בחלקי.

אתם הציבור - הדלק והמנוע לכל העשייה שלי. חיילות וחיילים, משפחות שכולות, אמהות ואבות, בני נוער, מתמחים, עובדים סוציאליים, זוגות צעירים, הקהילה הגאה, מסורבות גט, נשים והציבור בכללותו - תמיד הייתם לנגד עיניי במאבקים שלי. אלו היו מאבקים ארוכים מול כוחות חזקים וקואליציה דורסנית, מאבקים שבהם עשיתי כמיטב יכולתי לקדם מטרות ציבוריות וחברתיות ראויות, ובעיקר להילחם בלי חשבון למען שלטון החוק, עצמאות מערכת המשפט והדמוקרטיה שלנו.

לצערי הרב, בתהליך שיש לו לא מעט טעמים, סיבות ורבדים, המפלגה שלי התרסקה. פשוט כך. חששנו מבריחת מצביעים, אבל לא חזינו את עוצמת הצונאמי, את גודל ההתרסקות ואת העובדה שבסופו של דבר, המפלגה שלי, שבנתה את המדינה, תסיים עם שישה מנדטים בלבד.

את תהליך הסקת המסקנות, ההפנמה לעתיד, והחובה לחדד ולבחון את הערכים האידאולוגיה והדרך, כבר התחלנו לעשות ועוד נעשה. אני אקח חלק פעיל בתהליך השיקום, ואמשיך להיות חלק מהנהגת המפלגה.

אבל עכשיו הזמן להגיד לכם תודה. תודה שנתתם את כל כולכם בחודשים האחרונים ובשנים האחרונות בשבילי, בשביל המפלגה ובשביל מה שאנחנו מאמינים בו
תודה על המילים העוצמתיות, המחבקות והכל כך לא מובנות מאליהן, שאתם לא מפסיקים לכתוב לי.
אין שום דבר טוב בלהתעורר בבוקר אחד ולגלות שפתאום אתה לא נמצא במקום שאתה כל כך אוהב ומעריך, ורוצה להמשיך להיות בו בשביל לשנות ולהשפיע. אבל יש משהו מדהים ומרגש בלקבל ברגע כזה מכתבים, מיילים, הודעות וחיבוקים וירטואליים, שאצור בהם הרבה מאוד דלק כדי להרים את הראש ולהמשיך הלאה.

הצעות לגבי העתיד מתחילות להגיע ואת הימים הבאים אנצל לשהייה עם המשפחה שלי ולקבלת החלטות לגבי העתיד. דבר אחד בטוח, אמשיך בשליחות הציבורית למען המדינה והחברה, ובפרט אמשיך להיות חוד חנית במאבקים לשמירה על שלטון החוק ועל הדמוקרטיה שלנו.

תודה לכם על הכל, חיממתם את ליבי, תמיד שלכם ולמענכם.

===

מעמוד הפייסבוק של רויטל סוויד

"הגשמת האידאה איפוא באופן חלקי היא יותר חשובה לנו מאשר מלחמה עקשנית בעד התפיסה האבסולוטית של הרעיון"
פנחס לבון, גורדוניה - חוב. ט' יוני 1929 עמ' 21-22

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - סניף מודיעין לא שוכח 2010

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי