מכריעים את הבחירות – מתווה פרץ להקמת ממשלת מרכז-שמאל

Thank you for rating this article.

פניתי היום לחבריי בכחול-לבן ובמחנה הדמוקרטי וקראתי להם לחבור אלי למהלך שיביא שינוי ותקווה ויכריע את מערכת הבחירות – ריצה משותפת של גוש המרכז-שמאל, שינצח וירכיב את הממשלה הבאה!

מתווה ריצה משותפת של שלוש המפלגות יבטיח שתקום בישראל ממשלה של שינוי ותקווה, במקום ממשלת חסינות וסיפוח. מפלגות הגוש יקימו ממשלה חברתית, דמוקרטית והגונה, שתחזיר את המדינה לאזרחיה.

בבחירות האלה הדרך שלנו חייבת לנצח. ממשלת ישראל הפכה למקום שאין בו יותר משמעות לשליחות ציבורית ולאחריות אישית. המערכות עליהן נבנתה ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית נרמסו באלימות על ידי ראש הממשלה הראשון בהיסטוריה של המדינה שהואשם בפלילים.

עמיר פרץ

אני שומע ורואה את הייאוש בפניהם של חלקים גדולים בציבור שלא רואים טעם לצאת ולהצביע רק כדי למצוא את עצמם שוב באותו המקום. מהלך של ריצה משותפת, של יצירת כוח פוליטי אדיר ונחוש ישרטט מחדש את המפה הפוליטית, ישנה את כללי המשחק ויעורר תקווה בקרב מיליוני ישראלים.

על אף הפערים ביניהן, העבודה-גשר, כחול-לבן והמחנה הדמוקרטי שותפות לאמונה בדרך שבה צריכה ישראל לפסוע. דרך של שלום וביטחון, דרך של אחריות חברתית על כל אזרחי ואזרחיות המדינה ללא הבדלי גיל, דת או מין. דרך שמושיטה יד לכל חלקי החברה הישראלית, ולא מסיתה ומשסה איש ברעהו.

הכדור נמצא עכשיו במגרש של כחול-לבן. אני קורא לכם לפעול יחד כדי להקים בישראל את הממשלה שכל כך הרבה זמן היתה חסרה כאן, ממשלת מרכז-שמאל חברתית ודמוקרטית, שתגרום לאזרחיה להתגאות בה, שתעורר השראה ותעניק תקווה. מכריעים את הבחירות – ביחד!

"העבודה הראשונה העומדת עתה לפני האנושות היא עבודה של חינוך עצמי חינוך מתוך עצם החיים מתוך עצם עבודת החיים חינוך בחיים של יצירה על ידי חיים של יצירה .... יסוד החינוך הזה איננו הכרת הזכות כי אם הכרת האחריות ... האחריות והיצירה הן מותר האדמה מיתר בעלי החיים. ליצור ודע רק האדם ורק האדם יודע את טעם היצירה את שמחת היצירה ואת אורה העליון. וכן רק האדם המכיר והמשיג את איחודו המוחלט עם החיים והעולם מכיר ומשיג את אחריותו לכל החיים והעולם ... עצם רגש האחריות ... מעמידה את החיים האנושיים על יסוד של יצירה ושל חירות עליונה"
א.ד. גורדון, האדם והטבע עמוד 313-314

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - סניף מודיעין לא שוכח 2010

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי