ממשיכים את דרך רבין ב- א.מ.ת

Thank you for rating this article.

ממשיכים את דרך רבין ב- א.מ.ת

ממשלת רבין שינתה את סדרי העדיפויות של ישראל!

בממשלתו האחרונה של יצחק רבין זכרונו לברכה, עבדנו יחד, שתי המפלגות, כדי לקדם את מדיניותו לשינוי סדרי העדיפויות בישראל, וכדי לקדם צדק חברתי ושלום מדיני.

גם היום אנחנו פועלים יחד כדי להחזיר את ישראל לדרך שהתווה לנו יצחק רבין. דרך שבה צועדים זה לצד זה ישראלים וישראליות מהמרכז ומהפריפריה, אזרחים ותיקים ועולים חדשים. דרך בה פוסעים בראש זקוף קשישים, נכים, ואוכלוסיות מוחלשות. דרך בה הולכים כתף אל כתף אזרחיות ואזרחים יהודים, ערבים, דרוזים, צ'רקסים, נוצרים ולכל אחד מהם מקום שווה. דרך שבה צועדים כל אחד ואחת, נשים, גברים, חברי קהילת הלהט"ב, צעירים ומבוגרים.

ביחד נחזיר את ישראל לדרך שתוביל אותנו לשוויון זכויות והזדמנויות לכל אזרחי ישראל, שתחזיר את ההשקעה הכלכלית במערכות הרווחה והבריאות, שתדאג שכל ילד בישראל יקבל את החינוך הטוב ביותר שניתן, לא משנה איפה הוא גר או כמה כסף יש להוריו. הדרך הזו תוביל אותנו לממשלת תיקון נקיית כפיים, לחיזוק יסודות הדמוקרטיה הישראלית, להחזרת האמון בין הרשות המבצעת, המחוקקת והשופטת, לשיקום אמון הציבור בנבחריו, במערכות אכיפת החוק ובתקשורת העצמאית.

הדרך הזו, בה החל לצעוד יצחק רבין ובה אנו נדאג שהממשלה הבאה תצעד, תראה לנו כמה חשובה השאיפה לשלום, הרצון לחיות בשלום עם שכנינו, והושטת היד הפתוחה לשלום. רבין היה ממנהיגיה הצבאיים הגדולים של המדינה, ואנו נמשיך את צוואתו ונדאג לבצר את עוצמתה וביטחונה של ישראל, ולדאוג לביטחונם האישי והלאומי של כל אזרחיה.

רק עם העבודה-גשר-מרצ גדולה נחליף את הממשלה, נחזור לדרך רבין ונשנה את סדרי העדיפויות בישראל!

"... אני רוצה להודות לבמה הרעיונית על העשיה הגדולה והחשובה שלה ..."
דניאל גיגי, פורום מפלגת העבודה

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי