סמוטריץ ישב בממשלת גנץ

Thank you for rating this article.

עכשיו מנצחים - כחול-לבן צריכה להצהיר מיהן השותפות שלה!

"בכחול לבן אומרים שמבחינתם רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ' אינם פסולים לישיבה בקואליציה" (כאן, 20.2.20) - כדי למנוע מסמוטריץ' להיות שר משפטים, חייבים לרוץ כולם ביחד!

הספיקו לנו שלוש מערכות בחירות. כדי לשנות את חוקי המשחק נדרשים אומץ וחשיבה מחודשת. זה הזמן לשינוי ותקווה, לאחד את המרכז-שמאל לניצחון גדול בבחירות.

סמוטריץ'כבר ראינו שלא מספיק להיות המפלגה הכי גדולה בשביל להבטיח ממשלת מהפך. כחול לבן ניהלה משא ומתן עם בנט והייתה מוכנה להקים ממשלה עם גורמים קיצוניים. גם הפעם, סירובה המיידי לאיחוד של גוש המרכז-שמאל מעלה חשש בנוגע לתכנוניה ביום שלאחר הבחירות. אם כוונתה היא להקים ממשלה של שינוי אמיתי ותקווה עליה להכריז כי שותפותיה הן העבודה-גשר והמחנה הדמוקרטי. רק גוש מרכז-שמאל גדול ומאוחד יבטיח לציבור כי הקול שלו לא ינתן לממשלה עם קיצוניים ומשיחיים.

בזמן שהעבודה-גשר הוכיחה מחויבות למהפך שלטוני וסירבה פעם אחר פעם להצעות מרחיקות הלכת של הליכוד, בכחול-לבן ניהלו משא ומתן עם נתניהו והיו מוכנים לתת לבנט את משרד הביטחון. לציבור הבוחרים מגיע לדעת האם כחול-לבן מוכנה להקים ממשלה עם סמוטריץ' ובנט או שהיא מחויבת להקמת ממשלה עם מפלגות המרכז-שמאל.

רק הצהרה של כחול לבן מיהן שותפותיה תבטיח מהפך שלטוני בישראל.

"האלימות היא כרסום יסוד הדמוקרטיה הישראלית. יש לגנות אותה להוקיע אותה לבודד אותה. זו לא דרכה של מדינת ישראל. בדמוקרטיה יכולות להיות מחלוקות אך הכרעה תהיה בבחירות דמוקרטיות ..."
יצחק רבין, נאומו האחרון 4 בנובמבר 1995

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי