התחייבות לדמי אבטלה לעצמאיים

Thank you for rating this article.

אני רוצה לפנות לעצמאים בפנייה ישירה ולומר לכם - אני מתכוון להלחם בכל דרך, כדי שנצליח לחוקק חוק ממשלתי לדמי אבטלה לעצמאים. נדרוש שזה יהיה חלק מדיוני התקציב וחוק ההסדרים הקרוב.

משרד הכלכלה בהובלתי זה המקום לפעול בצורה הרחבה והמתאימה ביותר, אם בשאלות כלכליות ואם בסוגיית הזכות להתפרנס בכבוד, זה המשרד הנכון מבחינתי, לכן הכנת החוק כבר החלה בתיאום עם שר הרווחה איציק שמולי ובתיאום עם יו״ר כחול לבן בני גנץ וצוות השרים שהוקם לצורך היערכות לקראת דיוני התקציב.

היום, בעיצומו של המשבר הכלכלי גם אחרוני הציניקנים מבינים שרשת ביטחון חברתית וכלכלית לאזרחים ולעסקים היא חובה אנושית ומוסרית ולכן החלטתי לקדם את המתווה הרחב של דמי אבטלה לעצמאים, זו כלכלה שוויונית, שווים בחובות ושווים בזכויות. עכשיו יש בציבור הכרה שהולכת וגוברת שאי אפשר לסמוך רק על השוק החופשי והיד הנעלמה כי יש מצבים שבהם המדינה צריכה לקחת אחריות והדרך הנכונה היא סולידריות וערבות הדדית.

ההתעקשות של גורמים רבים שלא לתת הקלות ומענקים ולהכביד ברגולציה מתוך התייחסות לאזרחים כאילו הם רק מחפשים איפה לנצל ולרמות חייבת להיפסק, כל האזרחים הגונים וזכאים. השאיפה שלי היא שאף עסק לא יצטרך למצוא עצמו בין אינספור משרדים כדי לקבל את מה שמגיע לו.

נכנסתי לתפקיד על מנת שהתעשייה המקומית והעצמאים הישראלים ירגישו וידעו שיש מי שנלחם על הזכויות שלהם.

====

מעמוד הפייסבוק של עמיר פרץ

"טייקון עצמו צריך לשלם מחיר. אני מסייע קודם כל לחוסכים שבצורה לא אחראית מצאו את חסכונותיהם אצלו בתאגיד. אני מסייע לתאגידים שיחזיקו מעמד ולא יפטרו עובדים. אבל אני כמדינה מסייעת רוצה לקבל נציגות בזה העיקר צריך לעשות".
אהוד ברק, גלובס
על המשבר הכלכלי וחילוץ הטייקונים 26.12.2008

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - שיר לשלום

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי