ברק טעה ואכזב ,זה הזמן להצביע מרב מיכאלי

Thank you for rating this article.

אהוד ברק אכזב וטעה, שלא נענה לבקשתנו זו ,אבל אהוד ברק הוא לא הבעיה הוא חלק מהפתרון ... הצביעו לח"כ מרב מיכאלי ולמי ששמר על המפלגה ונלחם עליה ולא לכל היתר שחלקם מנאמני ומקורבי יו"ר המפלגה שעדיין גורם לקריסתה של המפלגה.

כמי , שפעל בחודשים האחרונים בשיתוף פעולה עם רבים מכם על מנת להניע את אהוד ברק להפשיל שרוולים ולהיכנס לזירה הפוליטית, לא התכוונו לרגע לתת לו את ראשות מפלגת העבודה "על מגש של כסף " והיה עליו להתמודד לשם כך בבחירות דמוקרטיות (גם דמוקרטי וגם תיקון עוול בעבר).

רק לאחרונה, ניהלנו הליכים משפטיים בתוך המוסד לבירור עתירות ומחוצה לו בבית המשפט המחוזי והעליון , להיאבק על אופייה הדמוקרטי (ממה שנשאר ממנה ) של מפלגת העבודה .
מהלכים אילו הובלו על ידי חברים נפלאים מהגליל המערבי, בראשות עו"ד נימי לנגר ועו"ד אליס גולדמן, וכן על ידי עו"ד יואב הריס וכמובן בהובלת ח"כ מרב מיכאלי בראשות עו"ד יוסי אשכנזי ועו"ד אור דיסקין.

אנחנו יכולים לרשום לזכותנו הישגים מרשימים הן בפסקי הדין במחוזי בראשות השופטת רחל ברקאי (פעמיים ) והן בהמלצת הרכב השופטים בעליון למערערים , עמיר פרץ והמפלגה. לכן לא יעלה על הדעת לאפשר למי שסבר שימונה ללא בחירות.

אבל כעת עזבו זאת – ברק עדיין נחוץ במאבק הפוליטי שלנו.

אהוד ברק אכזב וטעה, שלא נענה לבקשתנו זו ,אבל אהוד ברק הוא לא הבעיה הוא חלק מהפתרון ואסור לנו להמשיך ולעשות משגים נוספים, בעיקר אסור לנו לבקר אותו על החלטתו זו , שכן הוא היה ונשאר הדובר האולטימטיבי שנלחם בנאשם בפלילים, בנימין נתניהו ואין לנו לוקסוס לוותר עליו.

כאשר "הטייקונים" תאבי הבצע שולטים בערוצי התקשורת ומוכרים את זכות הציבור לדעת ,את ערכי האמת והדמוקרטיה , אנחנו חייבים את אהוד ברק להיאבק עבור כולנו ולהשמיע את קולו.
כאשר הנאשם בפלילים "שתל" בכל ערוץ טלוויזיה ותחנות רדיו "שופרי חצר בכסות של עיתונאים " אנחנו חייבים את אהוד ברק ,אין לנו מותרות לוותר עליו .וכעת, להמלצה חמה ונתבקשת לתמוך במרב מיכאלי לראשות המפלגה .

אני ,תומך במרב מיכאלי לראשות מפלגת העבודה, כמי ששמרה במשך חודשים רבים על חותם המפלגה ושמרה על מקומה וכבודה של מפלגת העבודה, מפני שני עריקים שכמעט חיסלו אותה ,לולא ניצלנו מקריסתו של בנימין גנץ הפוליטיקאי הכושל.

זה לא הזמן לחפש לא מלאכים ולא מושלמים אלא חברי מפלגה אמתיים, שנלחמו על המשך קיומה של המפלגה במישור הפוליטי והמשפטי. ובעיקר את טובתה של המפלגה.

מניתוח התקנון של הבחירות לרשימת מפלגת העבודה עולה תמונה קודרת שמשקפת הלך רוח אנטי דמוקרטי של יו"ר המפלגה כפי שאפרסם בהמשך ובנפרד.

הצביעו לח"כ מרב מיכאלי ולמי ששמר על המפלגה ונלחם עליה ולא לכל היתר שחלקם מנאמני ומקורבי יו"ר המפלגה שעדיין גורם לקריסתה של המפלגה.

"בנגב ייבחן העם בישראל ומדינתו"
דוד בן גוריון, משמעות הנגב שדה בוקר 17.1.1955

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי