נמשיך תמיד לשרת את החזון של תנועת העבודה

Thank you for rating this article.

מפלגת העבודה הישראלית משנה את פניה ...במפלגת העבודה החדשה אין מקום למי שצמח מגיל 13 במפלגה ... אתם עדים לעבודתו של חרמוני בשנים האחרונות ועל מלחמתו איתכם ואיתכן להחזיק אותה מעל פני המים ... במקום לשלב ידיים ולעבוד עם היו״ר כפי שרצינו, נכפה עלינו מאבק מיותר ... לא שיתפנו פעולה עם התקשורת שרצתה לסקר את הריב, מתוך אחריות למפלגה שחשובה לנו ... נמשיך תמיד לשרת את החזון של תנועת העבודה.

חברות וחברים,

מפלגת העבודה הישראלית תחת היו״ר מרב מיכאלי משנה את פניה.

אתמול בוטל המוסד העליון - הוועידה ה-10 על ידי ״משאלי חברים״ ברוב דחוק וספק חוקי, והיום סגרו את מוסד המזכ״לות.

במפלגת העבודה החדשה אין מקום למי שצמח מגיל 13 במפלגה, עבר כל שלב ושלב בחייה של המפלגה, מהנוער והמשמרת הצעירה, הסניפים ועד למוסד המזכ״לות שנבחר אליו בשני סיבובים צמודים. אתם עדים לעבודתו של חרמוני בשנים האחרונות ועל מלחמתו איתכם ואיתכן להחזיק אותה מעל פני המים.

לטענתה של מרב, המזכ״ל חרמוני, שמייצג את השטח המפלגתי, הוא ״עצם בגרון״, ״חבלה״, הוא ״מרגיז״. מילים שהיא עצמה השתמשה בהם בדיונים.
היא אמרה שהוא לא סלב, שהוא לא מביא לה מנדטים, שאין לו מקום בכנסת. השטח המפלגתי מפריע לה והיא מוותרת עליו.

אנחנו יוצאים מהדיון בבית המשפט המחוזי אחרי שבועות של דיונים מיותרים וערכאות משפטיות. במקום לשלב ידיים ולעבוד עם היו״ר כפי שרצינו, נכפה עלינו מאבק מכוער ומיותר. שמחים שלא שיתפנו פעולה עם התקשורת שרצתה לסקר את הריב, מתוך אחריות למפלגה שכל כך חשובה לנו.

לצערנו המהלך בבית המשפט המחוזי לא צלח, אנחנו רוצים להודות לכל החברים והחברות, הפעילים והפעילות הרבים והרבות מכל רחבי הארץ שנרתמים, דואגים ושואלים. נמשיך תמיד לשרת את החזון של תנועת העבודה.

הודעת לשכת מזכ"ל

המזכ"ל ערן חרמוני, עם השטח ובשביל השטח

ערן חרמוני

ערן חרמוני

ערן חרמוני

ערן חרמוני

ערן חרמוני

ערן חרמוני

ערן חרמוני

ערן חרמוני

ערן חרמוני

"במרכזה של ההיסטוריה העברית עומד דבר הגשמת הציונות במלוא היקפה ותוכנה... במרכזה של ההיסטוריה האנושית עומד דבר הגשמת הסוציאליזם במלוא היקפו ותוכנו"
ברל כצנלסון, הצעה לפרוגרמה למפא"י 1928

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 2014 B

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי