מה באמת הולך לקרות בוועידה הקרובה?

Thank you for rating this article.

מה באמת הולך לקרות בוועידה הקרובה?

בוועידה הקרובה מיכאלי רוצה לאשר החלטות שכל המטרה שלהן לבטל את מוסד המזכ"לות שהוא שומר הסף האחרון של הדמוקרטיה במפלגה ונציג השטח, ולהדיח את חרמוני שנבחר דמוקרטית בוועידה בלי לקיים בחירות דמוקרטיות כפי שתמיד היה.

אז מה על סדר היום הצפוי?

השם הרשמי: צירוף של עוד 350 חברות לוועידה ודחיית הבחירות למזכ"ל וללשכה.
הסעיף האמיתי: הכנת התשתית ל *הדחת חרמוני* שנבחר דמוקרטית בוועידה ו *ביטול תפקיד המזכ״ל* הנבחר שקבוע בחוקה והוא שומר הסף האחרון של הדמוקרטיה.

השם הרשמי: "משאלי חברים"
הסעיף האמיתי: ביטול הוועידה. במטרה *לבטל את תפקיד המזכ״ל* הנבחר שקבוע בחוקה ו *להדיח את חרמוני* שנבחר דמוקרטית בוועידה.

השם הרשמי: רפורמה במוסד לבירור עתירות
הסעיף האמיתי:שינויים במוסד לבירור עתירות שיאפשרו לבטל את תפקיד המזכ״ל הנבחר שקבוע בחוקה ולהדיח את חרמוני שנבחר דמוקרטית בוועידה.

השם הרשמי: מינוי יו"ר מוסד לביקורת
הסעיף האמיתי: מינוי איש אמון של היושבת ראש למוסד לביקורת שיאפשר *לבטל את תפקיד המזכ״ל הנבחר שקבוע בחוקה ולהדיח את חרמוני* שנבחר דמוקרטית בוועידה.

שורה תחתונה:

מתנגדים לביטול מוסד המזכ"לות שקבוע בחוקה והוא שומר הסף האחרון של הדמוקרטיה ונציג השטח, והדחת חרמוני שנבחר דמוקרטית בוועידה בלי בחירות. מתנגדים לביטול הוועידה. מתנגדים לחיסול הדמוקרטיה במפלגת העבודה - מצביעים נגד כל ההצעות.

בברכה,
המטה הדמוקרטי להצלת הוועידה ומוסד המזכ"לות.

===

מעמוד הפייסבוק של המטה

"גוש אמונים היא סרטן לרקמה הדמוקרטית של מדינת ישראל. תופעה של גוף שלוקח את החוק לידיים. מעטים המקרים בתולדות היהדות, שחבורה פרועה שכזאת נוטלת לעצמה מנדט בשם שמים, ופורצת אל הרחובות בגסות רוח להטיל אימה וטרור. התביישתי שאנחנו יכולים להידרדר לשפל כזה"
יצחק רבין, פנקס שירות, 1976

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי