פעילים נגד ביטול מוסד המזכ"ל

Thank you for rating this article.

חברות וחברים, פעילים.ות ותיקים המתבטאים בדיונים הסגורים נגד ביטול מוסד המזכ"ל:

"היום תתקיים הצבעה להיות או לחדול בתפקיד המזכל הנבחר רב השנים, המזימה נרקמה עם בחירתה של מרב מיכאלי שלא נחה לרגע, החל מסדרת צרופים הזויים בשתי סיבובי ועידה הכל בשביל להגיע ליום הזה, הדחת ערן חרמוני ויצירת מנגנון של פקידים המבצעים את רוח המפקד, במקום לפתח תשתיות כבישים ולחשוב על האזרח הנאנק תחת תאונות דרכים פקקים ועומסים, שקדה יום יום לשבת עם הצוות לרקום את המזימה, והיום זה קורה לצערי אחרי הצרופים של נאמניה לוועידה, ההצבעה היום קשה מורכבת בזמן שמועמדים רבים מתרוצצים להבחר לכנסת בקדם בחירות, הכניסה לגלגלי הדמוקרטיה את ההדחה שאיש לא צפה, והעמיד רבים במבוכה ויצרה מחנה בעד מחנה נגד במקום להתעסק בבחירות הקרובות שמגרדים את אחוז החסימה, על שתיקת הכבשים עוד נדבר, נותר לעשות היום את המהלך האחרון לצאת להצביע, אם רוצים מזכל או מחסלים מזכל ולא משנה אם זה חרמוני או מועמד אחר, עשו הכל להצבעת צירי הועידה, כי מחר השמש תזרח ליום חדש טוב או עגום יום מוצלח" (נאמן למפלגה)

"אסור להסכים להדחת מזכ"ל. זאת לא הדרך. זאת לא דמוקרטיה. אני תומכת במרב, אבל מתנגדת בכל תוקף למהלך המתוכנן של הדחת ערן חרמוני. אפשר לפנות להליך בחירות למזכ"לות ויבחר מי שיבחר. האופן בו מודיעים לנו על קיום פתאומי ומיידי של ועידה שנועדה להדיחו, מבלי שהביאו לידיעתנו כלל, את מסקנות ועדת אשבול עוד בטרם סיימה את עבודתה, נשמע ממש דוחה ובלתי ראוי בעליל, ומתאים למשטר שאיננו רוצים להדמות לו. מרב אנ א חזרי בך ובטלי את קיום הועידה שנועדה ליום שני, בבחינת מודה ועוזב ירוחם" (חברה)

"חברות וחברי ועידה: צריך לעשות הפרדה ברורה בין תמיכה במרב מיכאלי לבין ההצעה הרעה של מרב להדיח מזכ"ל נבחר. אני חושבת שזה לא הזמן עכשיו לערוף ראשים. יש ועדת אשבול שהוקמה כדי לבחון את המבנה הפוליטי של המפלגה. הועדה טרם הגישה המלצות ואף לא התקיים שום דיון מפלגתי פנימי ומסודר בסוגיה מהותית זו.
בעיתוי הבעייתי הזה זה מפלג , מסכסך ומדרדר עוד יותר את המפלגה לעבר אחוז החסימה. אין לנו עכשיו במצבנו לפני הבחירות פריווליגיה לוותר על חברים נאמנים שעדיין רוצים לתמוך במפלגת העבודה ורוצים בהצלחתה בבחירות. את המריבות הפנימיות, אם בכלל זה נחוץ, צריך כרגע להשאיר לאחר הבחירות
" (חברה)

"לדעתי ,הנושא הוא לא ערן חרמוני. סיים את תפקידו לפני כ- שנתיים.
הנושא הוא כן / לא פונקציה של תפקיד זה במפלגה.
עם כל המשמעויות .
אני חושבת שהתפקיד חשוב ונחוץ ( הייתי מוסיפה עמידה ביעדים ומטרות מדידים).
לטעמי השיריון לא נחוץ.
מזכ"ל שהצליח בתפקידו יכול להתמודד באופן דמוקרטי בפריימריס.
לכן, אצביע נגד ביטול התפקיד
" (מזכיר.ת סניף)

"אני קורא לחברות ולחברים בהנהלת מפלגת העבודה להתפטר לאלתר" (מזכיר.ת סניף).

"חברים יקרים ביטול המז״כלות מחר - יהיה עוד צעד במחיקת מפלגת העבודה כמפלגה סוציאליסטית, ערכית. אם אנחנו מתכוונים להפוך להיות חיקוי עלוב של יש עתיד - המצביעים כבר יעדיפו להצביע למקור. אעשה כל מה שביכולתי כדי למנוע את ההחלטה הרעה הזו מחר בועידה אני קוראת לכל חברי במפלגה ולכל המתמודדים בפריימריז להתנגד לביטול. ולהצהיר על כך בפומבי. ואני מאמינה בכל מאודי שלא יעבור" (דינה דיין מצפה רמון - מתמודדת בפריימריז).

"בבקשה מכם אתם חייבים להתגייס למאמץ
לדבר עם חברי ועידה שאתם מכירים ולהסביר להם את המשמעות של ההצעה והשלכות המאוד רעות שלה לעתיד המפלגה
".

"למזכ"ל היה תמיד תפקיד נוסף. בזמן ששאר הח"כים היו מרוכזים בפריימריז, המזכ"ל היה צריך להכין את התשתית לבחירות, לסגור עם משרדי פירסום, קמפיינרים, בתי דפוס או כל מה שצריך כדי להכין את המערכת המפלגתית, כדי שהקמפיין יוכל לזוז מייד לאחר הפריימריז" (מתמודד.ת בפריימריז לרשימה)

"הרבה זמן לא הבעתי דעתי בנושאים פנים מפלגתיים,
אולם ההחלטה של ההנהלה (בלי לראות פרוטוקול, הלך הרוח בדיון) במחטף של הרגע האחרון והצבעה תוך 3 ימי עבודה, בלי לשמוע את הדעה האחרת, בלי לקיים כינוס ועידה להשמעות הנימוקים מחליטים לבטל את מוסד מזכל המפלגה (בלי קשר לערן חרמוני )
מה אצה הדרך? אין זמן אחר לקיים ההליך לפני בחירות לפריימריס ולכנסת?!
במקום לאחד, ליצור מערך למאבק האמיתי מתעסקים בהליכים מזיקים , בלתי מחברים שיוצרים פיצול מיותר
על כן אני פונה לכל מי שטובת המפלגה חשובה לו, להצביע נגד, ביטול מוסד המזכלות
" (מזכיר.ה במפלגה)

"אני מבאר שבע תומך במוסד המזכל.

אני חבר מפלגה מזה 50 שנה דמוקרט בדם.

לא יכול להיות מפלגה של שלטון יחיד.

חרמוני מזכל מצויין, ואל לנו להסכים לשלטון יחיד.

אני מבקש מכם לא להפקיר את תפקיד המזכל. לא כך היה רבין ופרס מסכימים.
אז שוב בבקשה לתמוך במזכל
" (חבר.ת מפלגה).

"ביטול תפקיד המזכ"ל שהינו תפקיד מרכזי במפלגה,זוהי פגיעה חמורה במפלגה.
אין מערבים עניינים אישיים בשינויי מבנים ארגוניים.
יש דרכים אחרות ,למשל עריכת בחירות למזכ"ל ולא ביטול תפקיד forever בגלל ממלא תפקיד ספציפי ברגע נתון
" (חבר.ת מפלגה).

"העבודה. מפלגה ציונית, סוציאל דמוקרטית, בית מוגדר וברור מאז 1968"
אפרת רייטן, טוויטר 11.7.22

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין 2016 - נלחמים בהסתה

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי