איגרת מזכ"ל אוגוסט 2022 - מחר בוחרים רשימה

Thank you for rating this article.

מחר, שלישי 9.8 בשעות 10:00-19:00, יתקיימו הבחירות המקדימות לרשימת מפלגת העבודה לכנסת ה-25.

יש לכם.ן חברי.ות המפלגה, כח חשוב בבחירת הנציגים שלנו בכנסת ישראל. הדבר איננו מובן מאליו בפוליטיקה הישראליתקורא לכם לממש את זכותכם הדמוקרטית ולהצביע עבור המועמדים אשר מייצגים את תפיסת עולמכםמבקש לאחל בהצלחה ל-33 המועמדות.ים ולברך אותם על מסע הבחירות שניהלו, חרשו את הארץ לאורכה ולרוחבה ועבדו קשה כדי לבקש את אמונכם. זהו מסע סיזיפי הדורש אנרגיות ותעצומות נפש רבות, אך יש ערך גדול מאד בנבחר.ת ציבור אשר באמת ובתמים נבחר על ידי הציבור, מציג בפניו קודם לכן את עמדותיו, מבקש את אמונו ומחויב אליו. שליחי ציבור אמיתיים נוצרים בדרך הזו.

תודתי והערכתי ליו"ר המפלגה השרה מרב מיכאלי, לוועדת הבחירות בראשות כבוד השופט בדימוס יעקב שמעוני, ולכל העושים במלאכה במטה המפלגה.

ערן חרמוני

חבורתיי וחבריי היקרים במפלגת העבודה,
מחר, יום שלישי 09.08.2022 בין השעות 10:00-19:00, יתקיימו הבחירות המקדימות לרשימת מפלגת העבודה לכנסת ה-25. הבחירות יהיו חשאיות ודיגיטליות (למעט הצבעה בארבעה מוקדים). מצ"ב קישור לאיגרת לבוחר וכן לרשימת המועמדים.
יש לכם ולכן, חברות וחברי מפלגת העבודה, כח חשוב וגדול בבחירת הנציגים הבאים שלנו בבית המחוקקים, בכנסת ישראל. הדבר הזה איננו מובן מאליו בכלל בפוליטיקה הישראלית של שנת 2022, בה מספר המפלגות הדמוקרטיות נמוך ביותר.
אני קורא לכם לממש את זכותכם הדמוקרטית ולהצביע מחר עבור המועמדים אשר מייצגים על הצד הטוב ביותר את תפיסת עולמכם, יהיו להערכתכם חברי כנסת טובים ויחזקו את מפלגת העבודה – כל אחד ואחת על פי שיקולו ואמונתו.

אני מבקש לאחל בהצלחה גדולה לכל 33 המועמדות והמועמדים ולברך אותם על מסע הבחירות שניהלו. בשבועות האחרונים רבים מהם חרשו את הארץ לאורכה ולרוחבה ועבדו קשה מאד כדי להציג בפניכם את מרכולתם ולבקש את אמונכם. זהו מסע סיזיפי וקשה הדורש אנרגיות ותעצומות נפש רבות, אך יש ערך גדול מאד בנבחר ציבור אשר באמת ובתמים נבחר על ידי הציבור, מציג בפניו קודם לכן את עמדותיו, מבקש את אמונו ומחויב אליו. שליחי ציבור אמיתיים נוצרים בדרך הזו.
בהזדמנות זו, תודתי והערכתי ליו"ר המפלגה השרה מרב מיכאלי, לוועדת הבחירות בראשות כבוד השופט בדימוס יעקב שמעוני, ולכל העושים במלאכה במטה המפלגה.
אני משוכנע כי נצא כמפלגה מאוחדים ומחוזקים מהליך הבחירות המקדימות, והדבר החשוב ביותר שמייד לאחריו נירתם כולנו – מצביעים, מועמדים ונבחרים – להצלחת מפלגת העבודה בבחירות.
יש לנו אתגר עצום במערכה הקרובה הן כמפלגה והן כמחנה פוליטי, שכן האלטרנטיבה הניצבת בפתח הדלת אם חלילה ניכשל, היא ממשלת נתניהו-בן גביר-סמוטריץ' אשר תזרע הרס וחורבן, ותמיט אסון גדול על מדינת ישראל.
זהו המבחן האמיתי שלנו כתנועה וכמפלגה, ובכך כמובן אני מתמקד בכל הכח. אשמח לעמוד לרשותכם בכל עת בנושא זה ובכלל.

בברכה,
ערן חרמוני
מזכ"ל מפלגת העבודה
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
052-3691782

"אין הצבא קובע על דעת עצמו אפילו את מבנהו סדריו וקווי פעולתו ... ארגון הצבא ועיצוב דמותו כל אלה הם בסמכותם היחידה של הרשויות האזרחיות: הממשלה, הכנסת והבוחרים."
דוד בן גוריון, צבא ובטחון עמודים 141-142

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 2013 אוניברסיטת תל-אביב

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי